تجارت صنعت امید آریا

خرید و قیمت شیر هیدرولیک

نمایش دادن همه 15 نتیجه

شیر هیدرولیک چیست؟

شیر هیدرولیک یکی از اجزای مهم در سیستم های هیدرولیک است که برای کنترل جریان و فشار سیال استفاده می شود. بیشترین کاربرد شیر هیدرولیک در سیستم های هیدرولیک، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، معدن، راهسازی است. مشخصات فنی شیر هیدرولیک شامل مواردی مانند فشار، دبی، نوع سیال، نوع اتصال، جنس بدنه می باشد. شیر هیدرولیک را میتوان از برندهایی مانند Rexroth، Bosch Rexroth، Danfoss، Parker Hannifin، Yuken تهیه کرد. از انواع مدل های شیر هیدرولیک میتوان به D03، D05، D10، D12، D16 اشاره کرد. عوامل متعددی بر قیمت شیر هیدرولیک تاثیر میگذارد مانند مدل، برند و نوسانات ارز اما رنج قیمت آن را میتوان بین 2.000.000 تومان تا 20.000.000 تومان یا بیشتر در نظر گرفت.

شیرهای هیدرولیک در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. برخی از انواع رایج شیرهای هیدرولیک صنعتی عبارتند از:

شیرهای هیدرولیک باید از مواد و قطعات با کیفیت ساخته شده باشند تا در شرایط سخت کاری دوام داشته باشند. همچنین، این شیرها باید دارای طراحی و ساخت دقیقی باشند تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

خرید شیر هیدرولیک

تجارت صنعت وارد کننده انواع شیر های هیدرولیک با برند های معتبر میباشد که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد.برای خرید شیر هیدرولیک با کیفیت و قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر ، با ما تماس بگیرید.

شیر هیدرولیک و کاربرد آن در سیستم هیدرولیکی

شیر هیدرولیک برقی یکی از پرکاربردترین ابزار آلاتی است که در صنعت در سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت شیر هیدرولیک  به عوامل گوناگونی وابسته است. یکی از آن کیفیت قطعات بکار رفته در شیر هیدرولیک می باشد.  این ابزارآلات پرکاربرد دارای یک بخش بسیار مهم به نام بوبین هستند که وظیفه آن باز و بسته کردن پورت های شیر هیدرولیک است. در واقع بوبین که یکی از اجزای اصلی شیر هیدرولیک محسوب می شود ساختار بسیار ساده دارد و اجزای تشکیل دهنده آن شامل قاب، سنبه، سیم‌ پیچ هست. زمانی که جریان برق به سیم پیچ می رسد در این بین خاصیت آهنربایی ایجاد می شود که موجب جذب سنبه قاب شده به این صورت این موضوع سبب به حرکت درآمدن قطعه می شود. قیمت شیر هیدرولیک به این دلیل متغیر است که این محصول از لحاظ عملکرد به چند دسته تقسیم بندی می شود.

مهم ترین قطعات سیستم هیدرولیک
مهم ترین قطعات سیستم هیدرولیک

 

قیمت شیر هیدرولیک به چه عواملی بستگی دارد

پارامتر های زیادی بر روی قیمت انواع شیر های هیدرولیک تاثیرات بسیار زیادی می گذارند. از آنجایی که شیر های هیدرولیک از لحاظ مختلف دارای انواع متفاوتی هستند می توان گفت که مدل های مختلف شیر هیدرولیک بر روی قیمت شیر هیدرولیک تاثیرات زیادی دارند. علاوه بر این عوامل دیگری نظیر جنس شیر هیدرولیک، کیفیت، ابعاد و کارکرد و کارایی این محصول تاثیرات مستقیم بر روی قیمت نهایی شیر های هیدرولیک دارد. از این رو می توان گفت که قیمت شیر هیدرولیک تک دسته تفاوت بسیار زیادی با سایر مدل های دیگر شیر های هیدرولیک دارد. اینگونه از شیر ها بر اساس ولتاژ، جریان دبی، فشار کاری و مدل با یک دیگر کاملا متفاوت هستند. در واقع نوع کارایی شیر های هیدرولیک از جمله پارامتر های مهمی است که تاثیر گذار بر روی قیمت شیر هیدرولیک  می باشد.

مدل های مختلف شیر هیدرولیک
مدل های مختلف شیر هیدرولیک

نقش انواع شیر هیدرولیک  در سیستم هیدرولیکی

انواع شیر های هیدرولیک که شامل شیر کنترل جهت، شیر کنترل جریان، شیر کنترل فشار است به چند دسته تقسیم‌ بندی شده‌ اند. شیر کنترل فشار برای مدیریت عبور سیالات استفاده می شود. در واقع شیر جهت دهنده مسیر عبور جریان سیال در مدار را تعیین می کند.این وسیله به انواع یک طرفه، دو راهه  و چند راهه تقسیم می شود. این تقسیم بندی بر اساس وظایف شیر های هیدرولیک انجام می گیرد. البته قیمت هر یک از انواع شیر هیدرولیک کنترل جهت با یکدیگر متفاوت است. زیرا قیمت شیر هیدرولیک  بستگی به عوامل مختلفی دارد. شیر کنترل فشار وظیفه اش حفظ سیستم‌ در برابر تغییرات ناگهانی فشار است. این شیر ها با جلوگیری از تغییرات ناگهانی فشار از آسیب هایی که به شیر هیدرولیکی وارد می شوند جلوگیری به عمل می‌ آورند‌. به همین جهت لزوم استفاده از شیر کنترل فشار بسیار زیاد است.

قیمت شیر هیدرولیک1/4

قیمت شیر هیدرولیک

شیر هیدرولیک از جمله مهم ترین قطعات سیستم هیدرولیک محسوب می شود که کاربرد بسیار زیادی دارد. این شیرآلات انواع مختلفی دارند و با نام شیر  جهت دهنده ،شیر فشار شکن ، ردیوسینگ و شیر پروپرشنال تقسیم بندی می شوند. لذا قیمت هر یک از انواع شیر های هیدرولیک با یک دیگر تفاوت زیادی دارد. این ابزار آلات جزو پر کاربرد ترین شیر هایی هستند که در سیستم‌ های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این شیر ها دارای بوبین هستند که از سنبه، قاب و سیم پیچ تشکیل شده است. برای مشاهده قیمت شیر هیدرولیک به سایت تجارت صنعت مراجعه کنید.

× مشاوره تخصصی