تجارت صنعت امید آریا

تعمیرات تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی

تجهیزات مختلف مربوط به سیستم های هیدرولیک جزء پرمصرف ترین قطعات صنعتی هستند که هم در مصارف خانگی و هم در صنایع مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت تعمیرات تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی پمپ هیدرولیک، انواع مختلف شیر هیدرولیک، الکتروموتور ها و غیره زمانی مشخص می شود که بدانیم همگی این موارد بخشی از سیستم های هیدرولیک هستند و به سبب کاربرد بسیار زیاد آن ها، ممکن است با مشکلات بهره برداری مواجه شوند. هرچند که تعمیر آیتم های فوق نسبت به جایگزینی آن ها هزینه و دردسر کمتری دارد اما اگر به درستی انجام نشود علاوه بر صرف هزینه مجدد برای انجام تعمیرات، امکان انتشار آسیب به سایر بخش های سیستم هیدرولیک را نیز در برخواهد داشت. در چنین مواردی انجام تعمیرات‌تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی تنها راه کاهش هزینه های ترمیم سیستم هیدرولیک و جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی است.

تجارت صنعت امید آریا ارائه کننده انواع خدمات تعمیرات تخصصی

مجموعه تخصصی تجارت صنعت امید آریا با بیش از سه دهه سابقه خدمات رسانی در زمینه هیدرولیک و پنوماتیک یکی از معتبرترین مراکزی است که علاوه بر تأمین تجهیزات صنایع کوچک و بزرگ، خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی را ارائه می کند. سیستم خدمات پس از فروش این مجموعه همگام با استاندارد های جهانی مشغول به فعالیت است و یک تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان و تکنیسن های متخصص و مجرب مسئولیت انجام تعمیرات‌تخصصی تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک را در سراسر کشور به عهده دارند. به منظور اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات انجام شده، کلیه قطعات پس از طی کردن مراحل ترمیم و بازسازی، تست های سریتیفیکیت را پشت سر می گذارند. به این ترتیب در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج برای رضایت خاطر مراجعه کنندگان گرامی، گارانتی تعمیرات صادر می شود.

تجهیزات هیدرولیک به دلیل کارکرد بالا ممکن است دچار خرابی بشوند

تجهیزات هیدرولیک به دلیل کارکرد بالا ممکن است دچار خرابی بشوند

در این مرکز چه نوع خدماتی در زمینه تعمیرات‌تخصصی ارائه می شود؟

مجموعه تخصصی تجارت صنعت امید آریا خدمات مربوط به پشتیبانی و انجام تعمیرات تخصصی را در تمام نقاط کشور به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته ارائه می کند. بیش از 30 سال تجربه و تخصص این مجموعه تجاری صنعتی در زمینه تأمین تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک از جمله جک هیدرولیک، پمپ هیدرولیک، یونیت هیدرولیک و همچنین قطعات هیدرولیک ماشین آلات راهسازی از جمله پمپ هیدرولیک راهسازی، پمپ هیدرولیک گریدر، پمپ هیدرولیک لودر و غیره ضامن کیفیت بالای تعمیرات‌تخصصی انجام شده توسط تجارت صنعت امید آریا است. در صورت بروز اختلال در هریک از تجهیزات زیر می توانید از خدمات مشاوره و تعمیرات این مرکز بهره مند شوید.

  • تعمیر پمپ هیدرولیک
  • تعمیر پمپ پیستونی هیدرولیک
  • تعمیر پمپ دنده ای هیدرولیک
  • تعمیر بالابر هیدرولیکی
  • تعمیر جک هیدرولیک
  • تعمیر یا جایگزینی شیر هیدرولیک
  • تعمیر یا جایگزینی عملگر هیدرولیک
  • تعمیر یا جایگزینی آکومولاتور
  • تعمیر یا جایگزینی اویل کولر هیدرولیک
  • تعمیر یا جایگزینی صافی و فیلتر هیدرولیک
  • تعمیر تخصصی یونیت یا پاورپک هیدرولیک
  • تعمیر یا جایگزینی عملگر پنوماتیک
  • تعمیر یا جایگزینی شیر پنوماتیک
  • تعمیر تخصصی واحد مراقبت پنوماتیک
  • تعمیر یا جایگزینی فیتینگ و اتصالات پنوماتیک
  • خدمات مربوط به سایر متعلقات پنوماتیک

انجام تعمیرات تخصصی سیستم های هیدرولیک توسط تجارت صنعت امید آریا

انجام تعمیرات تخصصی سیستم های هیدرولیک توسط تجارت صنعت امید آریا

هزینه انجام تعمیرات تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی چگونه است؟

با توجه به تنوع بسیار زیاد قطعات هیدرولیک و پنوماتیک از نظر ساختار، کاربرد، کمپانی سازنده و نوع خرابی ایجاد شده در آن ها، به طبع هزینه انجام تعمیرات نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این میزان تعمیرات مورد نیاز و تامین و تعویض قطعات مورد نیاز هم در روند تعیین هزینه انجام تعمیرات تخصصی تأثیرگذار هستند. در صورت مواجه شدن با مشکلات بهره برداری می توانید با کارشناسان واحد تعمیر و نگهداری شرکت تجارت صنعت امید آریا تماس حاصل فرمایید تا پس از انجام خدمات مشاوره و بررسی سیستم هیدرولیک، هزینه های مربوط به انجام تعمیرات مشخص شود.

انجام تعمیرات تخصصی سیستم های هیدرولیک توسط تجارت صنعت امید آریا

انجام تعمیرات تخصصی سیستم های هیدرولیک توسط تجارت صنعت امید آریا

افراد متخصص در این مجموعه پس از بررسی و عیب یابی، در صورت حصول توافق، انجام تعمیرات تخصصی تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک شما را به عهده خواهند گرفت و در پایان کار با موفقیت آمیز بودن تست های سریتیفیکیت، خدمات ارائه شده را گارانتی می کنند. با انجام تعمیرات تخصصی همراه با تست سریتیفیکیت و گارانتی می توانید اطمینان حاصل کنید که علاوه بر کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات ثانویه، هزینه های مربوط به نگهداری سیستم نیز کاهش خواهد یافت.

انجام تست های سریتیفیکیت و گارانتی تعمیرات انجام شده

انجام تست های سریتیفیکیت و گارانتی تعمیرات انجام شده

محصولات مرتبط:

× مشاوره تخصصی