تجارت صنعت امید آریا

خرابي هاي رايجي كه شما را مجبور به تعمیر شیر هیدرولیک بالابر مي كند!

در کارهای مکانیکی و ساختمانی، بالابرها به مراقبت و نگهداری بیش تری نیاز دارند. زیرا قطعات تعمیر بالابر مانند تعمیر شیر هیدرولیک بالابر یک کار بسیار وقت گیر و پرهزینه است. هم چنین، برخی از مهندسان ادعا می کنند که نصب آسانسور الکترو هیدرولیک جدید آسان تر و ارزان تر از تعمیر چنین خرابی است.

به علاوه، با توجه به این که قطعات قدیمی بالابرها، صرف نظر از مدل و سازنده، کارایی بیش تری دارند، تعمیر آن ها با صرفه تر است. بنابراین، قبل از شروع کارهای ساختمانی، لازم است، بررسی اولیه قطعات بالابر انجام شود. پس از آن، متخصصان می توانند محاسبات و ارزیابی مقرون به صرفه ای را برای تشخیص میزان خرابی انجام دهند.

نکات قابل توجه برای تعمیر و نگهداری بالابر هیدرولیک

نگهداری بالابرها و آسانسور ها از تولید کنندگان مختلف با توجه به تفاوت های آن ها متفاوت است. برخی از تعمیرکاران بررسی وضعیت قطعات و تنظیم شیر برقی اسانسور هیدرولیک را به صورت ماهانه و برخی دیگر به صورت فصلی و غیره انجام می دهند.

هم چنین، تعمیر و نگهداری سالانه آسانسورها شامل کلیه عملیات نگهداری و تنظیم روزانه و دوره ای انواع بالابرهای هیدرولیک و قطعات آن ها مانند تعمیر شیر هیدرولیک بالابر است. هم چنین، تعویض روغن در سیستم هیدرولیک و بالابرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نگهداری این تجهیزات و مزایای آن

هر مرکز تعمیر انواع بالابر، در حالت ایده آل باید دارای یک فرد متخصص باشد که مسئول کنترل عملکرد صحیح و ایمن تجهیزات بالابر است. خدمات مختلف مراکز تعمیر بالابر شامل تعمیر شیر هیدرولیک بالابر، تعمیر بالابر ساختمانی، تعمیر بالابر گیربکسی و غیره است.

مزیت اصلی این مراکز این است که از قطعات آسانسور شما نگهداری می کند، تعهدات مربوط به گارانتی را بر عهده می گیرد و در صورت خرابی آسانسور متعهد می شود که در اسرع وقت و بودن دریافت هیچ هزینه ای آن را تعمیر کند. تولیدکنندگان روی کیفیت این نوع محصولات سرمایه گذاری زیادی کرده اند و قطعات بالابر را کاملا کارآمد، قابل اعتماد و دقیق ساخته اند.

کاربرد شیرهای هیدرولیک
کاربرد شیرهای هیدرولیک

امروزه نیز استفاده از بالابرها و آسانسور ها در صنعت رو به افزایش است. مزایای بالابرهای هیدرولیکی بسیار زیاد است، اما باید به طور دوره ای تعمیر قطعات آن ها مانند تعمیر شیر هیدرولیک بالابر صورت گیرد تا عملکرد کارآمد و دقیق دستگاه در محل کار آن تضمین شود.

چند نمونه از خرابی معمول بالابرهای هیدرولیک را بشناسید

یکی از اتفاقات نادر این بوده که در بالابرهای هیدرولیکی و آسانسورها، واگن ها ممکن است در همان ابتدای کار آویزان شوند. بنابراین، دو یا سه ماه پس از شروع کار، گاهی اوقات، هر بالابر هیدرولیکی نیاز به کشش کابل دارد. بنابراین، اجزای هیدرولیک بالابر مانند شیرها، سیلندرها، شیلنگ های فشار قوی و غیره نیاز به بررسی و کنترل دارد. این کار باعث می شود که عیب یابی بالابر هیدرولیکی و تعمیر قطعات آن مانند تعمیر شیر هیدرولیک بالابر آسان تر انجام شود.

تعمیر شیر هیدرولیک بالابر در مدل های مختلف
تعمیر شیر هیدرولیک بالابر در مدل های مختلف

یک بالابر مدرن دارای حجم و وزن قابل توجهی است و برای تعمیر آن از تجهیزات زیادی برای تسهیل کار متخصصان استفاده می شود. تجهیزات اصلی بالابرها شامل شیر هیدرولیک است. بنابراین تعمیر بالابرهای هیدرولیک یک مورد ضروری برای عملکرد ایمن بالابر است. بازرسی دقیق و عیب یابی بالابر و آسانسور شامل موارد مختلفی است که به صورت کامل بررسی می شود. پس از تشخیص خرابی ها، فهرستی از کارهای لازم برای رفع خرابی بالابر  تهیه می شود. به علاوه، هزینه و شرایط تعمیر یک بالابر هیدرولیک به صورت جداگانه در بازرسی اولیه و تعیین آن تعیین می شود.

بهترین مرکز تعمیر قطعات بالابر
بهترین مرکز تعمیر قطعات بالابر

سخن پایانی

بهترین مرکز تعمیر، عیب یابی و نگهداری سیستم های هیدرولیک، تعمیر پمپ هیدرولیک، تعمیر شیر هیدرولیک بالابر و غیره از بهترین متخصصین استفاده می کند. در این مرکز مدرن ترین تجهیزات برای پیدا کردن نقص و تنظیم و تعمیر تجهیزات هیدرولیک به کار می رود. برای صرفه جویی در زمان و هزینه، بلافاصله پس از کشف اولین خرابی در تجهیزات، باید با متخصصان تماس بگیرید.

بنابراین می توانید زمان از کار افتادن این قطعات را کاهش  و از خرید تجهیزات جدید راحت شوید. همچنین شرایط اضطراری به وجود آمده برای بالابرها را برطرف کنید. تجارت صنعت امید آریا دارای تجهیزات مدرن و قطعات هیدرولیکی مختلف است. این امر امکان تعمیر بالابر و تعویض سریع قطعات معیوب را برای مشتری فراهم می کند.

× مشاوره تخصصی