تجارت صنعت امید آریا

چرا شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl کاربرد فراوانی در صنعت دارند؟

 HAWE بیش از 20 سال است که در بازار چین حضور دارد و اعتماد مشتریان را جلب کرده است. شیرکنترل های این برند در کاربردهایی مانند ماشین آلات متحرک، نیروگاه بادی، ماشین آلات صنعتی، متالورژی، نفت و معدن کاربرد دارد.  این برند قطعات و سیستم های هیدرولیک فشرده، کم مصرف و بادوام را ارائه می دهد. از ویژگی های قابل توجه شیرکنترل‌  نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار تمام فولادی (بدون ریخته گری یا قطعات آلومینیومی که بار فشاری را تحمل می کنند)
  • طراحی مقاوم در برابر فشار بالا
  • ساختار فشرده (کاهش نیاز به فضا)
  • بدون نشتی یا نشتی کم و قابل کنترل
  • امکان استفاده در شرایط خاص
شیرکنترل ها در صنایع مختلف به خصوص ماشین های سنگین کاربرد زیادی دارند
شیرکنترل ها در صنایع مختلف به خصوص ماشین های سنگین کاربرد زیادی دارند

شیرکنترل های این برند در در سه اندازه از نوع PSL برای سیستم های پمپ ثابت و نوع PSV برای سیستم های پمپ جابجایی متغیر (کنترل کننده فشار/جریان) در بازار موجود است. این شیر کنترل ها را می توان برای کارهای کنترلی مختلف تطبیق داد، به عنوان مثال برای عملکردهای ایمنی همه اندازه ها را می توان با یکدیگر ترکیب کرد. شیر کنترل هاو (HAWE)  مدل PSV و PSl  در جرثقیل و تجهیزات بالابر، ماشین آلات ساخت و ساز و معدن، تجهیزات حفاری و همچنین در فناوری دریایی استفاده می شود.

ویژگی های شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl

  • کنترل مختلف توابع و مقادیر حجم
  • بسته صرفه جویی در انرژی
  • طراحی فشرده و سبک
  • سیستم مدولار با طیف گسترده ای از گزینه های طراحی
مدل های مختلفی از شیرکنترل ها در بازار وجود دارد
مدل های مختلفی از شیرکنترل ها در بازار وجود دارد

معرفی شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl

شیر ایمنی، که به عنوان PSV نیز شناخته می‌ شود، یک دستگاه محدودکننده فشار خودکار است که زمانی کاربرد دارد که فشار فرآیند به فشار تعیین شده برای فعال ‌سازی شیر می‌ رسد. انتخاب بین این شیر های کنترل بستگی به جریان سیال دارد. مخازن، بویلرها، راکتورها و خطوط لوله، همگی تجهیزاتی هستند که برای تحمل شرایط کاری خاص، وابسته به سیال، فشار و دما، و در نتیجه با محدودیت‌های شناخته شده ساخته شده‌اند. اگر فشار طراحی بیش از حد باشد، در سناریوهایی مانند آتش سوزی، خرابی دریچه های کنترل، ضربه یا حتی خطا های عملیاتی، تجهیزات می توانند فرو بریزند، پاره شوند یا حتی منفجر شوند که منجر به آسیب های جدی محیطی، اموال و حتی جان انسان می شود. این سرنوشت غم انگیز چندین دیگ بخار و موتور بخار در آغاز انقلاب صنعتی اول بود، اما به لطف تولید شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl ها دیگر مانند گذشته این اتفاقات نمی افتد.

شیر کنترل ها و HAWE مدل PSV و PSl  را می توانید براساس نیاز خود خریداری کنید
شیر کنترل ها و HAWE مدل PSV و PSl  را می توانید براساس نیاز خود خریداری کنید

اصل عملکرد شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl

سیال از یک طرف فشار می آورد و دستگاهی از طرف دیگر فشار می آورد، اگر سیال قوی تر باشد، دستگاه عقب نشینی کرده و فشار را کاهش می دهد.  بیایید مثال را در نظر بگیریم، یک شیر اطمینان در یک دستگاه با فشار 60 بار کار می کند. فشار کل سیستم روی 80 بار تنظیم شده است. هنگامی که فشار برون یابی شد و به نقطه تنظیم رسید، دریچه به طور خودکار باز می شود و زمانی که سیال از مخزن خارج می شود، فشار شروع به کاهش می کند تا زمانی که به سطح فشار ایمن برسد که در آن شیر به طور خودکار بسته می شود. نسبت بین نقطه تنظیم و فشاری که در آن شیر بسته می شود، تنظیم دمش است.

نمایی از شیرکنترل ها
نمایی از شیرکنترل ها

خرید شیر کنترل هاو (HAWE) مدل PSV و PSl

انواع شیر کنترل هاو (HAWE)  مدل PSV و PSl ، پمپ‌های دنده ای، پمپ ایستاده، پمپ هیدرولیک، شیر هیدرولیک و خدمات تعمیر و نگهداری حرفه‌ای سایر قطعات هیدرولیک توسط شرکت تجارت صنعت عرضه می شود. ما به تیم،کیفیت و خدمات درجه یک برای ارائه خدمات برای مشتریان متکی خواهیم بود و امکان مشاوره قبل از خرید را برای تمامی افراد فراهم می کنیم. شرکت ما با سال ها سابقه در زمینه تولید انواع قطعات هیدرولیک پیشتاز است.

شما میتوانید برای استعلام قیمت پمپ هبدرولیک و خرید پمپ هیدرولیک و  همچنبن مشاره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی