تجارت صنعت امید آریا

معرفی پمپ هیدرولیک سرکج همراه با اطلاعات مهم درمورد آن

پمپ‌ های پیستونی محوری با جابجایی ثابت محور خم برای کاربرد های گوناگونی در سیستم ‌هایی مختلف طراحی شده ‌اند. هم چنین، پمپ هیدرولیک سر کج عمدتاً به عنوان درایوهای چرخشی در ماشین آلات قدرت یا در انتقال هیدرواستاتیک استفاده می شوند. در این پمپ ،پیستون ها نسبت به محور محرک و صفحه رانش زاویه دارند. هم چنین،  شفت بلوک پیستون توسط یک اتصال به محور محرک متصل می شود. به علاوه، شفت محرک، صفحه رانش و شفت پیستون همگی می حول یک محور چرخند. این پمپ ها می توانند تا زاویه ای حدود 40 درجه خم شوند و محدوده گشتاور و سرعت عملیاتی بیش تری نسبت به موتورهای خطی با همان جابجایی داشته باشند.

عملکرد پمپ هیدرولیک سرکج

در پمپ‌ های هیدرولیک سر کج، محورهای بدنه ‌های کار با محور شفت محرک، زاویه دارند. این زاویه حرکت پیستون ها را تعیین می کند و اندازه آن کم تر از 45 درجه است. اما در اکثر آن ها زاویه شیب 20-30 درجه است. هنگامی که شفت می چرخد، روتور یا سیلندر نیز از طریق پیستون هایی که به صورت محوری بر روی محور محرک نصب شده اند هدایت می شود. هنگامی که محور محرک می چرخد، هر یک از پیستون ها در سوراخ های روتور حرکت می کنند و میزان حرکت بستگی به زاویه شیب پمپ هیدرولیک سرکج دارد.

اساس کار پمپ‌ هیدرولیک سر کج مشابه پمپ های هیدرولیک دیگر است
اساس کار پمپ‌ هیدرولیک سر کج مشابه پمپ های هیدرولیک دیگر است

زمانی که پیستون حرکت می کند و حجم محفظه کار افزایش می یابد، مایع از طریق شیار داسی شکل مکیده شده و محفظه را پر می کند و در مواقعی که پیستون در جهت مخالف حرکت می کند، حجم محفظه کار کاهش می یابد و مایع از طریق یک شیار داسی شکل دیگر خارج می شود. سوراخ های روتور که در آن پیستون ها حرکت می کنند به طور مساوی توزیع شده اند. در آن لحظه، در حالی که برخی از پیستون ها سیال را جابجا می کنند، برخی دیگر در جهت مخالف حرکت می کنند.

در پمپ هیدرولیک سرکج، محورها، موازی با محور محرک هستند و حرکت پیستون ها در داخل روتور توسط یک دیسک شیبدار انجام می شود که پیستون ها از طریق فشار دهنده ها روی آن قرار می گیرند. روتور با یک کلید روی شفت ثابت می شود، بنابراین، هنگامی که محور محرک می چرخد، روتور و با آن پیستون ها می چرخند. با افزایش محفظه ، مایع آن را پر می کند و هنگامی که پیستون در جهت مخالف حرکت می کند، مایع با فشار، وارد خط فشار می شود.

اجزای پمپ هیدرولیک سرکج
اجزای پمپ هیدرولیک سرکج

مزایای پمپ هیدرولیک سرکج

  • این پمپ ها بی صدا هستند
  • پمپ هیدرولیک سر کج یک جریان ثابت را فراهم می کنند.
  • بازده کلی بالاتری را ارائه می دهند
  • بالاترین فشار را فراهم می کنند
  • قابل اعتماد هستند
  • توان بالایی دارند
  • به عنوان یک قاعده، آن ها راندمان بالاتری نسبت به پمپ های دنده ای دارند.
  • مزیت اصلی آن ها صرفه جویی در انرژی است، زمانی که سیستم به حداکثر توان پمپ نیاز ندارد.
پمپ های هیدرولیک سرکج کاربرد های بسیاری در صنعت دارند
پمپ های هیدرولیک سرکج کاربرد های بسیاری در صنعت دارند

خرید پمپ هیدرولیک سرکج

پمپ هیدرولیک سرکج انرژی حرکت سیال عامل را در سیستم هیدرولیک ایجاد می کند و حرکت در محیط به دلیل اختلاف فشار بین سیستم های ورودی و خروجی در خط لوله رخ می دهد. طیف گسترده ای از پمپ های هیدرولیک به شما این امکان را می دهد که تجهیزاتی را با بهترین ارزش انتخاب کنید. تجارت صنعت با قدمتی بیش از 30 سال یک از قدیمی ترین فعالان در زمینه عرضه مارک های معروف تجهیزات هیدرولیک مانند انواع پمپ های هیدرولیک فعالیت می کند. هم چنین، قطعات هیدرولیک ماشین آلات راهسازی از جمله پمپ هیدرولیک راهسازی ، پمپ هیدرولیک گریدر ، پمپ هیدرولیک لودر و … می باشد. شما می توانید انواع پمپ های هیدرولیک را از ما خریداری کنید و هنگام انتخاب، از پشتیبانی فنی متخصصان ما برخوردار خواهید شد. به لطف امکانات مختلفی که شرکت ما در هنگام خرید پمپ هیدرولیک به مشتریان ارائه می دهد، می توانید انواع تجهیزات هیدرولیک مانند پمپ هیدرولیک را به درستی و بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. به این صورت، تعمیر انواع پمپ های هیدرولیک به حداقل می رسد و عمر این پمپ ها نیز افزایش پیدا می کند.

 

× مشاوره تخصصی