تجارت صنعت امید آریا

پمپ پیستونی a4vso بوش رکسروت

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

#مشاوره رایگان

#ضمانت نامه معتبر

#ارسال فوری

دانلود کاتالوگ محصول

توضیحات

پمپ a4vso یکی از پمپ های پیستونی شرکت رکسروت می باشد. کارایی بسیار بالایی را در سیستم هایی با جریان، قدرت و فشار بالا دارد. این پمپ هیدرولیک به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید با استفاده از آن جریان سیستم را کنترل نمایید. این مدل پمپ، یک پمپ پیستونی محوری متغیر با فشاری ثابت است. که در صنایع مختلف در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

در صنایعی که فشار بسیار بالا است و پمپ های دیگر پاسخگو نیستند بهره گیری از پمپ a4vso بسیار رایج می باشد. عملکرد کلی این پمپ به گونه ای می باشد که فشار سیستم را ثابت نگه داشته و جریان سیال را مطابق با نیاز سیستم به سمت خروجی هدایت می کند. با استفاده از این پمپ سیستم شما گرم نخواهد شد و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد. از مزیت های بسیار مهم این پمپ راندمان بسیار بالای آن می باشد.

 

نحوه عملکرد پمپ رکسروت a4vso

این پمپ همانطور که به آن اشاره کردیم یک پمپ پیستونی محوری می باشد. که دارای دبی متغیر است. در این پمپ از صفحه زاویه گیر بهره برده اند. در پمپ هیدرولیکی در امتداد خط مرکزی محور محرک و بلوک سیلندر تعبیه شده است. زمانی که بلوک سیلندر شروع به چرخش کند. چون پیستون‌ ها از صفحه زاویه گیر حرکت خود را پیروی می کنند. باعث به وجود آمدن حرکت رفت و برگشتی در پمپ می شوند. در نهایت پیستون ها از مقابل مجرای ورودی و خروجی صفحه جدا کننده عبور می نمایند که به این شکل پمپاژ سیال رخ می دهد. در این پمپ می توان صفحه زاویه گیر را با مکانیسم دستی و یا سیستم جبران کننده تنظیم و کنترل کرد.

ویژگی های پمپ رکسروت مدل A4VSO
ویژگی های پمپ رکسروت مدل A4VSO

 

نحوه نگهداری پمپ هیدرولیکی A4vso

  • باید به‌صورت روزانه سطح روغنی که در مخزن وجود دارد را چک نمایید.
  • حتماً باید میزان ویسکوزیته روغن، اندازه ساعت کاری که از روغن استفاده‌شده است و میزان آلودگی آن را به‌صورت سالانه و یا در فاصله زمانی هر 2000 ساعت کاری بررسی کنید.
  • پمپ باید کاملاً در شرایط تمیز نگهداری گردد.
  • باید به‌صورت روزانه پمپ را چک کنید که هیچ‌گونه نشتی نداشته باشد.
  • صدای کار کردن پمپ را به‌دقت گوش کنید و در صورت شنیدن هرگونه صدای غیرطبیعی از تعمیرکار بخواهید که آن را چک نماید.
  • به‌صورت ماهانه تمامی قطعات و اتصالات پمپ را زمانی که خاموش و خنک شده است چک کنید.

پمپ پیستونی هیدرولیک چیست

پمپ پیستونی هیدرولیک چیست

خرید پمپ‌a4vso چه مزایایی دارد؟

  • اگر می خواهید برای سیستم های هیدرواستاتیکی مدار باز پمپ خریداری کنید. باید این مدل پمپ رکسروت را انتخاب نمایید. در صنایع مختلف برای پرس سرامیک، کاغذ، چوب، نورد و کاشی از پمپ مورد نظر بهره می برند.
  • طراحی پمپ پیستونی محوری رکسروت به گونه ای می باشد که جریان روغن با توجه به سرعت محور ورودی تناسب دارد.
  • در این پمپ شما می توانید با تنظیم زاویه صفحه زاویه گیر خروجی های متفاوت و متغیر داشته باشید.
  • اکثر صنایع به این دلیل اقدام به خرید پمپ a4vso کرده‌اند که مکش آن بسیار بالا است.
  • طول عمر مفید این پمپ به قدری زیاد است که نیازی نیست هر ساله به فکر خرید پمپ جدید باشید.
  • پمپ های رکسروت در مدل های مختلف معروف به این ویژگی هستند. که در حین کار صدای بسیار پایینی را تولید می کنند.
چرا پمپ A4VSO بخرم
چرا پمپ A4VSO بخرم

 

ویژگی های پمپ رکسروت مدل a4vso

محصول را برای تحمل بار های محوری و شعاعی بالا ساخته اند. این پمپ حین فعالیت می تواند فشار کاری پیوسته را تا ۳۵۰ بار و نهایتاً ۴۰۰ بار تحمل کند. چون پمپ مکش بسیار بالایی دارد. از آن برای پمپاژ کردن سیالات شیمیایی نیز بهره می برند. با توجه به آن که در طراحی پمپ A4VSO از صفحه سواش پلیت استفاده کرده ‌اند. دبی خروجی آن یکنواخت بوده و به راحتی قابل تنظیم می باشد.

عملکرد پمپ های پیستونی به شکل دورانی است. همچنین پمپاژ کردن سیال با استفاده از این پمپ مانند پمپاژ کردن سیال با پمپ های رفت و برگشتی می باشد. تفاوت اصلی پمپ های پیستونی با پمپ های رفت و برگشتی در این است. که در پمپ های پیستونی به جای استفاده از یک سیلندر و پیستون از تعداد بیشتری سیلندر و پیستون استفاده کرده ‌اند.

پمپ A4VSO چیست

خرید پمپ رکسروت a4vso

طبق بررسی های انجام شده از پرطرفدار ترین پمپ های پیستونی در ایران پمپ رکسروت مدل a4vso می باشد. شما می ‌توانید این پمپ را در دو مدل دستی و برقی خریداری کنید. در مقایسه با پمپ های دیگر این پمپ قابلیتی دارد که شما می توانید با بهره گیری از آن فشار و دبی را با توجه به نیازی که دارید تنظیم نمایید. در صنایع مختلف فولاد، سیمان، مس، کشتی سازی، نفت و گاز از این مدل استفاده می کنند. کیفیت بسیار بالای محصولات رکسروت باعث شده است که این پمپ ها در بازار جهانی نیز محبوبیت بالایی را داشته باشند.برای خرید پمپ هیدرولیک و استعلام قیمت آن متوانید با کارشناسان مجموعه تجارت صنعت امید آریا تماس بگیرید.

 

جهت مشاهده کاتالوگ محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ پمپ پیستونی a4vso بوش رکسروت

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ پیستونی a4vso بوش رکسروت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره تخصصی