تجارت صنعت امید آریا

دنیسون P6 – P7 – P8 سری GOLD CUP

 دنیسون P6 – P7 – P8 سری Gold Cup یکی از بهترین انواع پمپ هیدرولیکی از نوع پیستونی محور است که دارای دبی متغیری بوده و واریابل می باشد.

 پمپ پیستونی P6 P7 P8 Denison

نکته قابل توجه در خصوص این نوع از پمپ ها این است که همواره، با ثبت برند و برچسب پارکر Parker به بازار عرضه می شوند. آنها دارای فشار کاری بالای Denison می باشند و مقاومت زیادی را به خود اختصاص می دهند. ضمن آن که انواع شیرهای کنترل برقی و هیدرولیکی مخصوص به خود دارند.

ویژگی پمپ های پیستونی محوری

دنیسون P6 – P7 – P8 سری Gold Cup، دارای ویژگی کاربردی هستند:

  1. طراحی آنها، پمپاژ و کنترل پیشرفته ای را فراهم می کند.
  2. سایش را کاهش داده و باعث افزایش کنترل سرعت می شود.
  3. یک بادامک چرخشی، کنترل جابجایی پمپ را ایجاد می نماید.

نصب این پمپ، برای کار در هر موقعیتی طراحی شده است. توپی و فلنج چهار پیچ در این پمپ ها، مطابقت کامل با استاندارد SAE دارند. البته باید این نکته را در نظر داشت که شفت پمپ، باید با محور بار رانده شده در یک راستا باشد و با نشانگر شماره گیری بررسی شود. ضمن آنکه شفت ها حداکثر ناهماهنگی 0.006 اینچ TIR  (15میلی متر) را می پذیرند.

در پمپ دنیسون P6 – P7 – P8 سری Gold Cup، انحراف زاویه ای در محورهای اسپلاین نر و ماده باید کمتر از 002/0± اینچ باشد. همچنین، رابط کوپلینگ باید روغن کاری شود. لازم است تا از کلیدهای عملیات حرارتی با استحکام بالا استفاده گردد. کلیدهای جایگزین نیز بایستی تا 27-34 Rc منظور شوند.

لازم به ذکر است که یک خط ورودی کوچکتر، از رسیدن پمپ به سرعت و گشتاور کامل جلوگیری می کند، زیرا فشار برگشتی، باعث عملکرد نامناسب می شود. از همین روست که خطوط شلنگ انعطاف پذیر توصیه می شود. هنگام نصب پمپ، اطمینان حاصل کنید که کل سیستم هیدرولیک دنیسون P6 – P7 – P8 سری‌Gold Cup عاری از خاک، پرز، رسوب یا غیره باشد.

انواع پمپ های پیستونی محور برند دنیسون
انواع پمپ های پیستونی محور برند دنیسون

دنیسون گلد کاپ

در نظر داشته باشید که می توانید در کاتالوگ ارائه شده، به راحتی مشخصات کارکرد دستگاه را که شامل وزن، کنترل، اندازه و فشار کاری است، مشاهده کنید. می توانید عملکرد پمپ های دنیسون، و قطعات موجود در هر پمپ و زمان انفجار پمپ را به همراه تصاویر مناسب، در این کاتالوگ مشاهده نمایید. راهنمایی بیشتر را از کارشناسان ما بخواهید.

برای استعلام قیمت پمپ هبدرولیک و خرید پمپ هیدرولیک و همچنبن مشاره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی