تجارت صنعت امید آریا

راهنمای تعمیر شیر اوربیتال فرمان تراکتور

در یک سیستم هیدرولیک، بسیار مهم است که اجزای داخلی آن وظایف خود را با حداکثر کارایی انجام دهند. به عنوان مثال، شیر اوربیتال تراکتور نقش مهمی در کنترل سرعت دارد، بنابراین اگر شیر از کار بیفتد، کل سیستم می تواند از این نقص آسیب ببیند. از این رو انجام تعمیر شیر فرمان تراکتور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، زیرا این تعمیر منجر به ایجاد سیستم کارآمدتر و جلوگیری از هر نوع حادثه می شود. تعمیر شیرهای فرمان تراکتور را می توان بر روی شیرهایی با فشارهای مختلف انجام داد، به همین دلیل، سرویس کامل این نوع شیرها مهم است.

معرفی شیر فرمان اوربیتال

فرمان هیدرولیک OSPC ON در وسایل نقلیه با سرعت کم مانند لیفتراک ها، تراکتورها، لودرها، ماشین آلات کشاورزی و به طور کلی در خط ساخت و ساز ساختمانی با داشتن یک شیر کمکی داخلی، در به صورت مرکز باز استفاده می شود. به طور ساده عملکرد آن شبیه شیر جهتی معمولی است، با این تفاوت که برای آزاد کردن روغن به درگاه های خروجی باید یک حرکت خطی به سمت جلو یا عقب انجام شود و در اوربیترول باید آن را به سمت راست بچرخانید. به این صورت، تعمیر شیر فرمان تراکتور به راحتی قابل انجام است.

مزایای تعمیر شیر اوربیتال فرمان تراکتور

شیرهای اوربیتال معیوب می توانند باعث وقفه در کل فرآیند خودرو شوند، بنابراین تعمیر شیر فرمان تراکتور باعث می شود، صاحبان تراکتور با خرابی کم تری در سیستم خودرو خود مواجه شوند. هم چنین، مهم است که هر علامت خرابی که توسط افراد مشاهده می شود بلافاصله اطلاع رسانی شود تا تعمیر شیرهای فرمان تراکتور قبل از آسیب رساندن به سایر قسمت ها به سرعت انجام شود. بنابراین، تعمیر شیر هیدرولیک فرمان تراکتور یکی از مواردی است که علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات یک سیستم خودرو، ایمنی بیش تری را برای اپراتورها نیز به همراه دارد.

کاربرد انواع شیر فرمان
کاربرد انواع شیر فرمان

فرمان به عنوان یک لوازم جانبی لوکس نیست و در اکثر خودروهای سنگین به یک وسیله ضروری و رایج تبدیل شده است. بنابراین برای عملکرد خوب فرمان لازم است که تعمیر شیر فرمان تراکتور به موقع انجام شود تا همه اجزا در شرایط عالی کار کنند. این سیستم از مکانیزم فرمان، پمپ هیدرولیک، مخزن روغن و لوله های فشار قوی تشکیل شده است.

در خودروهای مجهز به شیر فرمان تراکتور، راننده به راحتی قسمت مکانیکی مجموعه را کنترل می کند، زیرا اکثر کارها به صورت هیدرولیکی انجام می شود. عمل هیدرولیک با کمک سیالی که تحت فشار زیاد در یک طرف قرار دارد انجام می شود.

پمپ هیدرولیک با روشن شدن موتور با استفاده از مایع مخزن و ارسال فشار لازم به مکانیزم فرمان فعال می شود. پس اگر خرابی در سیستم هیدرولیک رخ دهد، مکانیزم به عنوان یک فرمان مشترک عمل می کند. برای تعمیر شیر فرمان تراکتور ، ایده آل این است که مشتری به دنبال بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر سریع انواع مختلف شیرها مانند کنترل سوپاپ گلوب، کاهش دهنده و غیره باشد.

تعمیر شیر فرمان تراکتور به صورت تخصصی
تعمیر شیر فرمان تراکتور به صورت تخصصی

عیب یابی و تعمیر شیر فرمان تراکتور

هر کسی که در بخش کشاورزی کار می کند اهمیت فرمان هیدرولیک برای تراکتورها را می داند. زیرا این شیر ها کار با خودروها را تسهیل می کند و امنیت بیش تری را در حین اجرای کار ایجاد می کند. بنابراین یکی از دلایل احتمالی سختی فرمان تراکتور، کمبود مایع در داخل سیستم است.

 همانطور که زیاد بودن مایع، عملکرد دستگاه را سخت تر می کند، هم چنین، عدم گردش روغن در سیستم نیز می تواند مشکل ایجاد کند. به علاوه، کمبود مایع در انواع شیر فرمان مانند شیر فرمان دانفوس بلافاصله باعث صرف انرژی بیش تری در کار با فرمان می شود. بنابراین، این نوع فرمان و تعمیر پمپ هیدرولیک فرمان تراکتور فرگوسن برای وسایل نقلیه کم سرعت مانند تراکتور، لودر چرخ، بیل مکانیکی و بسیاری از ماشین های دیگر استفاده می شود.

مرکز تخصصی اوربیتال فرمان
مرکز تخصصی اوربیتال فرمان

سخن پایانی

تجارت صنعت امید آریا به مشتریان خود راهنمای تعمیر شیر فرمان تراکتور و مدل های مختلف خودرو را ارائه می دهد. به طور معمول این سیستم ها به طور گسترده در تراکتورهای بزرگ مانند لودرها و غیره استفاده می شوند.

از آن جایی که فرمان های هیدرولیک از فناوری پیشرفته تری برخوردار است، تعمیر و نگهداری این نوع فرمان نیاز به پیروی از مراحل خاصی دارد و متخصصی که تعمیر و نگهداری را انجام می دهد باید با آموزش های خاص مورد تایید قرار گیرد و ابزار کاری نیز متفاوت است. علاوه بر این،  مهمترین مورد این است که تنظیمات شیر فرمان دقیقاً با تجهیزات کامل انجام شود. همچنین برای خرید شیر هیدرولیک در مدل های متفاوت میتواینید با کارشناسان مجموعه تجارت صنعت امید اریا تماس بگیرید.

 

× مشاوره تخصصی