تجارت صنعت امید آریا

عوامل موثر بر قیمت شیر هیدرولیک تک دسته

قیمت شیر هیدرولیک تک دسته بر اساس پارامتر های گوناگونی سنجیده می شود. این محصول یکی از مهمترین قطعات در سیستم های هیدرولیکی محسوب می شود که به عنوان واحد کنترل و فرمان سیستم هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد. شیر های هیدرولیک به دو دسته کلی دستی و برقی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که از لحاظ ساختار با یکدیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال شیر هیدرولیک تک دسته دستی ساختار ساده تری نسبت به شیر های برقی دارد. این قطعات بر اساس نوع عملکرد به چند دسته تقسیم بندی می شوند. از این رو قیمتشان با یکدیگر متفاوت است. در انواع شیر های دستی هیدرولیک سایز ها و مدل ها و حتی دبی عبوری روغن فرق دارد.

انواع شیر های هیدرولیک
انواع شیر های هیدرولیک

عوامل موثر بر قیمت شیر هیدرولیک تک دسته

پارامتر های زیادی بر روی قیمت شیر هیدرولیک دو دسته و تک دسته تاثیرات مستقیمی می گذارند. یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیر هیدرولیک سایز پورت‌ های ورودی شیر است. همچنین ساختار بدنه یکی دیگر از پارامتر هایی است که بر روی قیمت شیر هیدرولیک تاثیرات مستقیمی دارد. به عنوان مثال یک تکه و یا چند تکه بودن شیر هیدرولیک می تواند موجب متغیر شدن قیمت این محصول شود. تعداد دسته های شیر هیدرولیک هم یکی دیگر از پارامتر های تاثیرگذار هستند. شیر هیدرولیک تک دسته قیمت متفاوتی با شیر هیدرولیک سه دسته، چهار دسته تا هشت دسته دارد. پارامتر دیگری که بر روی قیمت شیر هیدرولیک تک دسته تاثیر می‌ گذارد شرکت سازنده آن است. به طور کلی عواملی نظیر کیفیت، مشخصات فنی، نوع محصول، جنس شیرآلات و وزن شان موجب متغیر شدن قیمت این قطعات می شوند.

مهمترین قطعات سیستم هیدرولیک
مهمترین قطعات سیستم هیدرولیک

کاربرد شیر هیدرولیک تک دسته در صنایع

از شیر های هیدرولیک تک دسته در ماشین آلات و دستگاه هایی که در صنایع کشاورزی و راه سازی کاربرد دارند استفاده می شوند.  شیر هیدرولیکی تک دسته را برای جهت دادن در انواع سیستم های هیدرولیکی بکار می برند. این محصولات قابلیت نصب بر روی انواع سیستم های هیدرولیکی را دارند. قیمت شیر هیدرولیک تک دسته با توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی این محصولات سنجیده می شود. شیر های هیدرولیک از ویژگی و مشخصات فوق‌ العاده‌ای بهره مند هستند. به عنوان مثال قابلیت حمل ۲۵۰ بار فشار را دارند. همچنین با استفاده از متریال هایی ساخته شده اند که مقاومت بالایی دارند. شیر هیدرولیک شاید در ظاهر ابزار ساده‌ای به حساب آید اما کاربرد بسیار زیادی دارد و در سایز شش تا بیست و پنج میلی متر تولید شده است. با مشاهده لیست قیمت شیر دستی با قیمت های آن آشنا می شوید.

کاربرد شیر هیدرولیک تک دسته در ماشین آلات
کاربرد شیر هیدرولیک تک دسته در ماشین آلات

نقش شیر هیدرولیک تک دسته در سیستم هیدرولیکی

شیر های هیدرولیک مسیر حرکت سیال را هدایت می کنند. قیمت شیر هیدرولیک تک دسته هم بر اساس ساختار بدنه این شیرآلات تعیین می شود. این محصولات دارای یک اهرم هستند که با حرکت آن شیر هیدرولیک تغییر وضعیت می دهد. در این صورت با حرکت دادن شیر های تک دسته هیدرولیک سیال به سوی مقصد مورد نظر هدایت می شود. در واقع از شیر دستی هیدرولیک در ماشین آلات مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال از این شیرآلات در دستگاه های کشاورزی، ماشین آلات ساختمانی و صنعتی مانند تراکتور ها و کشتی ها استفاده می شود. این محصولات نقش فرمان دهنده را در سیستم های هیدرولیکی ایفا می کنند. از این رو برای تغییر مسیر حرکت سیالات از شیر های دستی استفاده می نمایند. قیمت شیر هیدرولیک تراکتور هم بر اساس ساختار و جنس بدنه آن سنجیده می شود‌.

جمع بندی

شیر هیدرولیک یکی از مهم‌ ترین قطعاتی است که برای تغییر وضعیت سیالات در سیستم های هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شیر های هیدرولیک نقش فرمان دهنده را در سیستم های هیدرولیک دارند. از این رو از این شیرآلات برای تغییر مسیر حرکت سیالات در سیستم های هیدرولیکی استفاده می کنند. این محصولات کاربرد بسیار زیادی در ماشین آلات کشاورزی و صنعتی دارند. به همین جهت در تراکتور ها و کشتی ها و ماشین آلات ساختمانی و صنعتی مشاهده می شوند. اهرم شیر های هیدرولیک به دو صورت تولید شده اند که شامل فنری و قفلی می باشد.جهت خرید شیر هیدرولیک و همچنین مشاوره رایگان میتوایند با کارشناسان مجموعه تجارت صنعت امید اریا تماس بگیرید.

 

 

 

× مشاوره تخصصی