تجارت صنعت امید آریا

پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo و نحوه کارکرد آن در انتقال سیال

پمپ های هیدرولیکی جز ضروری برخی از ماشین آلات و تجهیزات اصلی هستند که برای انجام کار های وسیع مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تا به حال با تجهیزات تولیدی یا صنعتی کار کرده باشید، احتمال این که از نوعی پمپ هیدرولیک استفاده کرده باشید بسیار زیاد است. در این مطلب با کارکرد آن ها و مشخصات مدل پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo آشنا خواهید شد.

پمپ های پیستونی هیدرولیکی چگونه کار می کنند؟

پمپ های پیستونی هیدرولیکی می توانند جریان های زیادی را در فشار های بالای سیستم هیدرولیک تحمل کنند. این پمپ ها با حفظ اندازه فشرده با چگالی توان بالا، بازده و قابلیت اطمینان بهینه را ارائه می دهند. در این پمپ ها، پیستون ها به طور دقیق داخل سیلندر هایی که بخش از پمپ هیدرولیک هستند به جلو و عقب حرکت می کنند. خواص آب بندی این پیستون ها کارایی بالا دارد که امکان کار در فشار های بالا با نشتی کم سیال را فراهم می کند.

پمپ های پیستونی هیدرولیکی به دلیل نشتی کم سیال در سطوح بازده حجمی بسیار بالایی کار می کنند. پیستون ها ممکن است از درچه هایی در درگاه های مکش و فشار یا با کانال های ورودی و خروجی تشمیل شده باشند. پمپ های پیستونی با سوپاپ ها در ورودی ها به دلیل ویژگی های آب بندی بهتر، برای کار در فشار های بالا تر سیستم مناسب تر هستند. کاربرد های آن ها در تجهیزات ساختمانی، مهر زنی فلزات و ماشین آلات و تجهیزات میدان نفتی می باشد.

پمپ پیستونی
پمپ پیستونی

پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo چه ویژگی و مشخصاتی دارد؟

این پمپ یک پمپ پیستونی محوری با جابجایی متغیر است. این پمپ دارای یک طراحی مخصوص برای درایو های هیدرواستاتیک مدار باز بوده . در درجه اول برای استفاده در تاسیسات سیال ها طراحی شده است. پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo ویژگی های زیر را دارد:

  • کشور: آلمان
  • تنوع زیادی در کنترل کننده های دبی و فشار دارد.
  • مدار باز است.
  • کنترلر ها برای هر نیازی در انواع مختلف موجود هستند.
  • می توانید زمانی که پمپ در حال کار است کنترل خارجی را تنظیم کنید.

برای خرید پمپ پیستونی آلمانی می توانید از شرکت تجارت صنعت آریا که چندین سال تجربه در شاخه پمپ های هیدرولیکی دارد اقدام کنید.

پمپ آلمانی
پمپ آلمانی

نکات و مشخصات اصلی رعایت شده در این پمپ پیستونی هیدرولیکی

این پمپ هیدرولیکی سایز هایی  مشخص  دارد که اغلب از 30 تا 260 متغیر هستند. در فشار های مختلف سیستم قابل کار بوده و قابلیت کوپل را دارا است. دارای فشار اسمی 350 و فشار حداکثری 400 می باشد. با تنظیم یک صفحه می توان جریان یکپارچه را تغییر داد. پمپ پیستونی هیدرولیکی در این مدل به صورت موازی می باشد. فشار و دبی آن به وسیله شیر کنترلی که روی آن تعبیه شده قابل تغییر خواهد بود. این پمپ را می توانید در دو مدل تهیه کنید. یک مدل آن ساده و دیگری شارژ پمپ دار یا توربین دار خواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده این پمپ پیستونی آب بندی ها، تیغه های پروانه ای، محفظه و بلبرینگ ها هستند. برای انرژی دادن به سیالات برای جریان از پتانسیل پایین به بالاتر استفاده می شود. دارای چندین جز متحرک مکانیکی است که انرژی را از هر منبع دیگری دریافت می کند. اکثر پمپ های پیستونی مانند پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo دارای قطعات چرخشی هستند . با استفاده از منبع الکتریکی کار می کنند. محفظه در واقع برای محافظت از اجزای داخلی است. اکثر پمپ ها به دلیل آسیب دیدن مجموعه بلبرینگ از کار می افتند. آب بندی با محافظت از بلبرینگ ها خطر خرابی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پمپ
پمپ

خرید پمپ‌پیستونی هیدرولیکی A11vo از تجارت صنعت امید آریا

پمپ های هیدرولیکی بسته به نیاز های مختلف عملکردی و سیستم هیدرولیک مانند محدوده فشار مورد نیاز، محل کار، نوع درایو و غیره تولید می شوند.  پس از مشاهده ویژگی ها و مشخصات این پمپ می توانید تصمیم بگیرید که آن را برای استفاده در تجهیزات خود بخرید. مهندسین فروش ما برای فرآیند خرید پمپ پیستونی هیدرولیکی A11vo شما را راهنمایی خواهند کرد. برای خرید کافی است با شماره های تماس در سایت با ما در ارتباط باشید. شرکت ما با چندین سال سابقه در حوزه تاسیسات پمپ های پیستونی هیدرولیکی با تضمین محصولات با کیفیت و دارای پشتیبانی آماده ارائه خدمات به شما است.

برای  خرید پمپ هیدرلیک و استعلام قیمت پمپ هیدرولیک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی