تجارت صنعت امید آریا

پمپ پیستونی هیدرولیک: 5 مزیت باور نکردنی که نمی دانستید

اگر در جستجوی خرید پمپ هیدرولیک مناسب برای صنعت خود هستید، حتما نگاهی به این صفحه بیندازید. امروزه به لطف تکنولوژی، انواع گوناگونی از پمپ های صنعتی در بازار موجود هستند. اما سوال این است که کدام یک از آن ها برای شما مناسب است؟ آیا خرید یک پمپ پیستونی هیدرولیک انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود یا نه؟

پمپی که شما خریداری می کنید، بخشی اساسی از عملکرد صنعت شما را تشکیل می دهد. بنابراین برای انتخاب بهترین پمپ حتما دقت به خرج بدهید. خرید پمپ پیستونی برای شما مناسب است یا نه؟ در ادامه می خوانیم.

مزیت های بسیار جالب و فوق العاده پمپ های پیستونی هیدرولیک

پمپ های پیستونی یکی از پیشرفته ترین انواع پمپ های صنعتی هستند. آیا نمی دانید که این پمپ‌پیستونی هیدرولیک مزایای مورد نظر شما را ارائه می دهند یا خیر؟ پاسخ اینجاست.

  1. صرفه جویی در مصرف سوخت

هرچه اسب بخار (یا همان hp) پمپ شما بالا تر باشد، مصرف سوخت به صرفه تر خواهد بود. با استفاده از پمپ های پیستونی هیدرولیک شما می توانید مصرف بهینه تری از سوخت داشته باشید. پمپ های دنده ای همیشه جریانی ثابت دارند که این موضوع باعث به هدر رفتن انرژی می شود. چرا که هرچه اسب بخار بالا تر باشد، جریان بالا تری نیز نیاز است اما هرچه اسب بخار کمتر باشد، میزان جریان نیز باید کمتر می شود. پمپ پیستونی هیدرولیک جریان را با توجه به نیاز شما تطبیق می دهد و باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

قیمت پمپ صنعتی
قیمت پمپ صنعتی
  1. کنترل بیشتر و بهتر

پمپ های دنده ای را فقط می توان از طریق شیرآلات و منیفولد کنترل کرد. اما برای کنترل پمپ های پیستونی هیدرولیک، گزینه های بسیار بیشتری دارید. تعدادی از گزینه های موجود عبارت اند از حس بار، جبران فشار، جابجایی الکترونیکی، گشتاور، فشار معکوس الکترونیکی و کنترل فشار از راه دور. بنابراین استفاده از پمپ های پیستونی هیدرولیک باعث می شود به راحتی بتوانید موتور را کنترل کنید و انعطاف پذیری بیشتری در فرایند کار داشته باشید.

پمپ پیستونی هیدرولیک: قیمت پمپ پیستونی
پمپ پیستونی هیدرولیک: قیمت پمپ پیستونی
  1. سیستم خنک کننده هوشمند

این موضوع که یک موتور چقدر نیاز به خنک شدن داشته باشد بستگی به نوع موتور، میزان عملکرد آن، محیط کار و … دارد. بنابراین موتور ها در شرایط مختلف نیاز های متفاوتی در زمینه خنک سازی دارند. پس نتیجه می گیریم که سیستم خنک کننده آن ها نیز باید قابل تغییر باشد. اینطور نیست؟

خوشبختانه موتور پمپ های پیستونی هیدرولیک از این ویژگی عالی برخوردار است. سیستم خنک کننده این پمپ ها نسبت به دما، عملکرد موتور، و شرایط کار واکنش نشان می دهد. به این صورت هر چه دما بالا تر برود، سرعت فن هم بالا تر می رود. هرچه دما پایین تر بیاید، سیستم فن پمپ پیستونی هیدرولیک نیز با سرعت کمتری عمل می کند. این موضوع باعث می شود کارایی پمپ در دراز مدت بسیار بیشتر شود.

  1. عملکرد موثر و کارایی بالا

همه ما در جستجوی محصولی هستیم که بالا ترین کارایی را به ما ارائه دهد. پمپ پیستونی قدرت اسب بخار بالایی ارائه می دهد، عملکرد موتور را بالا می برد، و کنترل بهتر و راحت تری در اختیار شما می گذارد. به علاوه، این موتور مجهز به سیستم خنک کننده هوشمند است که باعث عملکرد بهتر موتور می شود. در نتیجه تمام این قابلیت ها، پمپ پیستونی هیدرولیک از بهترین و بالا ترین عملکرد برخوردار است.

  1. تحمل بالا

موتور های پیستونی قادر هستند مایعات چسبناک، حجم های بالا از گاز، و مایعات سنگین که ذرات جامد نیز دارند را تحمل کنند. این موتور ها به قدری قوی هستند که در برابر حجم های بالا از مایعات و گاز، و حتی در برابر فشار های بالا، مقاومت بسیار زیادی دارند. اگر با مایعات چسبناک به همراه ذرات جامد،  و یا حجم های بالا از گاز سر و کار دارید، پمپ های پیستونی انتخابی عالی برای شما خواهند بود.

بهترین پمپ پیستونی
بهترین پمپ پیستونی

 نتیجه گیری: پمپ پیستونی هیدرولیک بخرم یا نه؟

پمپ های پیستونی هیدرولیک تا سال های سال به بهترین شکل کار می کنند و نیاز چندانی به تعمیرات و مراقبت های جانبی ندارند. فقط کافی است پمپ را از یک شرکت معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن اطمینان لازم را داشته باشید. به علاوه، حائز اهمیت است که نصب پمپ نیز به نحوی کاملا درست انجام بگیرد.

تجارت صنعت امید آریا در خدمت شما است تا بهترین و با کیفیت ترین انواع پمپ پیستونی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد. به علاوه، کارشناسان ما پس از خرید نیز به جهت نصب و راه اندازی پمپ پیستونی هیدرولیک شما را یاری خواهند کرد تا از صحت نصب پمپ اطمینان حاصل کنید. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت و نحوه سفارش بهترین پمپ پیستونی، در اولین فرصت با ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی