تجارت صنعت امید آریا

چرا پمپ هیدرولیک پیستونی Eaton ( Vickers ) سری PVHمشهور شده اند؟

پمپ ‌های Eaton Vickers PVH با جریان بالا و عملکرد بالا، خانواده‌ای از واحدهای پیستونی خطی با جابجایی متغیر هستند که طراحی اثبات شده، تکنیک‌ های ساخت با کیفیت و ویژگی‌ های عملکردی سایر پمپ‌های پیستونی ویکرز را در خود جای داده‌اند، اما در ابعاد کوچک‌تر و سبک‌ تر. سری PVH به طور ویژه برای برآورده کردن الزامات عملکرد مداوم 250 بار (3625 psi) طراحی تجهیزات نسل جدید طراحی شده است. اینها پمپ های کارآمد و قابل اعتمادی هستند که دارای مجموعه ای از کنترل های اختیاری برای حداکثر انعطاف پذیری هستندکه به طور خاص برای کاربرد های سخت طراحی شده اند، دستاوردهای بهره وری و بهبود های قابل کنترل مورد نظر را در زمینه جابجایی زمین، ساخت و ساز، ماشین ابزار، پلاستیک و سایر صنایع ارائه می کنند. مانند تمام محصولات Eaton، این پمپ ها آزمایش شده اند.

مزایای پمپ‌هیدرولیک پیستونی Eaton ( Vickers ) سری PVH

  • طراحی همه کاره شامل پمپ‌های تک، ترتیبات درایو، و انواع محور محرک و گزینه های کنترلی است که با هر برنامه ای سازگار است و مقرون به صرفه ترین نصب را ارائه می دهد.
  • اجزای ثابت شده طراحی شده در یک محفظه فشرده و سنگین برای ارائه عملکرد عملیاتی مداوم 250 بار (3625 psi) و عملکرد عملیاتی 280 بار (4050 psi) در یک سیستم سنجش بار. این طراحی عمر طولانی را در سطوح عملکرد بالاتر مورد نیاز ماشین آلات پرقدرت امروزی تضمین می کند.
  • طراحی فشرده و سبک وزن برای کاهش وزن برنامه و دسترسی بهتر برای نصب و سرویس.
  • کیت های سرویس برای حیاتی ترین اجزای چرخشی و کنترلی برای ساده سازی و تضمین موفقیت آمیز سرویس پمپ توسعه یافته است.
این پمپ ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند
این پمپ ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند
  • طرح ‌های بی‌ صدا برای کاربرد های صنعتی حساس به نویز، سطح صدا را بیشتر کاهش می ‌دهند تا محیطی قابل قبول‌تر فراهم کنند.
  • طراحی شده برای حداکثر کارایی در هر نوع کاربرد که راندمان حجمی 95% به ‌علاوه جریان بیشتر و انرژی ورودی بیشتر به کار تبدیل می‌شود و نه به گرما
  • یاتاقان‌ها و شفت ‌های سنگین منجر به حداقل انحرافات داخلی و سایش می ‌شوند و عمر طولانی ‌تر و حداکثر زمان کارکرد را فراهم می‌کنند.
شما می توانید پمپ ‌های Eaton Vickers PVH از فروشگاه های معتبر خریداری کنید
شما می توانید پمپ ‌های Eaton Vickers PVH از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

خرید پمپ‌هیدرولیک پیستونی Eaton ( Vickers ) سری‌PVH

تجارت صنعت،  پمپ‌ هیدرولیک پیستونی متغیر سری PVH را برای Vickers ارائه می کند. علاوه بر این، می تواند انواع قطعات پمپ‌های هیدرولیک را با قیمت مستقیم کارخانه عرضه کند. این شرکت که اجزای هیدرولیک Eaton Vickers را می شناسد، پمپ‌های PVH Vickers را با قیمت های رقابتی در اختیار کاربران نهایی قرار می دهد، مانند PVH057، PVH063، PVH074، PVH081، PVH098، PVH106، PVH131، PVH سایر پمپ های Eaton Vickers مانند PVQ، PVM، VMQ، PVSX، نیز در این فروشگاه قابل خریداری است.

برای استعلام قیمت پمپ هبدرولیک و خرید پمپ هیدرولیک و همچنبن مشاره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی