تجارت صنعت امید آریا

معرفی شرکت رکسروت – غول محصولات حرکتی را بهتر بشناسید

در سال 2001، با همکاری و به هم پیوستن دو شرکت بزرگ تولیدکننده محصولات صنعتی و برقی، یعنی بوش و مانسمان رکسروت، شرکت رکسروت در آلمان شکل گرفت. به کمک سابقه 200 ساله این دو کمپانی بزرگ، شرکت رکسروت توانست به سرعت در زمینه تولید محصولات حرکتی و کنترلی رشد کند. محصولات تولیدی این شرکت، شامل مواردی چون ابزارهای هیدرولیک صنعتی، درایوهای الکتریکی و سیستم های کنترل، تکنولوژی مونتاژ و حرکت خطی، پنوماتیک، آموزش و خدمات فنی مهندسی و هیدرولیک ماشین آلات متحرک می شوند. کیفیت بالای محصولات این شرکت، باعث شده تا در بازار کشورهای بسیاری از جمله ایران، مورد استقبال کارخانجات و صنایع قرار گیرند. هم اکنون، این شرکت بیش از 29000 هزار کارمند دارد و یکی از بزرگترین شرکت های حوزه تولید محصولات حرکتی بشمار می رود. شعار این شرکت، یعنی ” ما همه چیز را به حرکت در می آوریم”، کاملا گویای این موضوع می باشد.

برای اطلاع از انواع محصولات رکسروت و خرید پمپ هیدرولیک برند رکسروت و خرید شیر هیدرولیک  برند رکسروت میتوانید با کارشنسان ما تماس بگیرید.

محصولات برند رکسروت چه ویژگی هایی دارند؟

– امنیت فوق العاده بالا

در تولید محصولات صنعتی، حرکتی و کنترلی، امنیت یکی از اساسی ترین موارد لازم است. از زمان آغاز کار این شرکت، همواره استانداردهای امنیتی در تولید محصولات رعایت شده اند، تا احتمال خطر آفرینی دستگاه ها به صفر برسد. این امنیت، تنها شامل بخش های فیزیکی دستگاه ها نشده و امنیت داده ها را نیز در بر می گیرد. چرا که با توسعه پروژه، داده ها اهمیت بالایی پیدا می کنند. این شرکت برای کاهش خطرات هنگام توسعه، از شبیه سازی های واقع گرایانه استفاده کرده و همچنین پشتیبانی کامل پس از خرید را به مشتریان خود ارائه می دهد.

– بهره وری فوق العاده

محصولات حرکتی و کنترلی برند رکسروت، بهره وری بسیار بالایی دارند. رویکرد اصلی شرکت در طراحی این محصولات، حفظ منابع، دسترسی آسان و صرف کمترین انرژی برای دستگاه ها است.

تخصص این شرکت در تولید محصولات کنترلی و حرکتی است.
تخصص این شرکت در تولید محصولات کنترلی و حرکتی است.

– همکاری هوشمند

از جمله ویژگی های قابل توجه برخی محصولات این برند، انتقال داده ها از طریق یک شبکه مدیریت شده می باشد. این قابلیت به شرکت ها و کارخانه ها کمک می کند تا واحد های عملیاتی کمتری برای بخش های مختلف بکار گیرند و بتوانند از خدمات دستگاه ها، به صورت ریموت و به کمک ارتباط هوشمند استفاده کنند.

– قدرتمند، دقیق و سازنده

دستگاه های برند رکسورت قدرت و دقت بالایی داشته و برای تمامی عملیات های سنگین و سبک مناسب هستند. ضمن اینکه نرم افزارهای قرار گرفته بر روی این دستگاه ها، کنترل کردن این قدرت را بسیار ساده تر کرده اند.

 

× مشاوره تخصصی