تجارت صنعت امید آریا

چطور بهترین هیدروموتور پیستونی را انتخاب کنیم؟ 3 معیار مهم

قبل از خرید هیدروموتور پیستونی حتما این صفحه را بخوانید. چه نکات مهمی هنگام خرید هیدروموتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید؟ چطور از کیفیت و اصل بودن هیدروموتور اطمینان حاصل کنیم؟ چطور باید از هیدروموتور های پیستونی نگهداری کرد؟ ما اینجا هستیم تا شما را در انتخاب بهترین هیدروموتور راهنمایی کنیم.

هنگام انتخاب هیدروموتور های پیستونی چه نکات مهمی را باید در نظر گرفت؟

موتوری که شما انتخاب می کنید، باید متناسب با سیستم شما باشد. در غیر این صورت، بر روی کل سیستم تاثیر منفی خواهد گذاشت. هنگام انتخاب هیدروموتور پیستونی حتما به این موارد توجه کنید:

قیمت هیدروموتور
قیمت هیدروموتور

الزامات بارگزاری

در نظر گرفتن این موضوع که شما با چه میزان بار سر و کار دارید، بسیار مهم است. موتوری که شما انتخاب می کنید باید متناسب با نیاز بار شما باشد.

نوع موتور

هیدروموتور های پیستونی انواع مختلفی دارند و عملکرد هر کدام از آن ها نسبت به بقیه متفاوت است.  خصوصیات این موتور ها  اغلب توسط کارخانه بر روی موتور نوشته شده است. برای مثال به این موقعیت توجه کنید، تصور کنید یک موتور برای کار کردن در سرعت بالا طراحی شده باشد، اما شما از آن برای کارکرد های آهسته تر استفاده کنید. در این صورت به هیدروموتور پیستونی فشار وارد می شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، طول عمر موتور کمتر می شود. بنابراین نوع موتور باید دقیقا متناسب با شرایط کار شما انتخاب شود.

پتانسیل نشتی

هرچه امکان نشتی بیشتر باشد، موتور ریسک بالا تری دارد. اگر پتانسیل نشتی در یک موتور زیاد باشد، به این معنی است که شما نمی توانید از آن برای بلند کردن متریال حساس استفاده کنید.

هیدرو موتور پیستونی را در چه محلی باید قرار داد؟

بسیاری از آلاینده ها می توانند بر نحوه عملکرد موتور تاثیر منفی بگذارند. این موضوع بستگی به محلی که موتور در آن جا به کار گرفته می شود دارد. آلاینده هایی که می توانند برای هیدروموتور پیستونی خطرناک باشند عبارت اند از آلودگی، گرد و خاک زیاد، یا مواد شیمیایی. هر چیزی که به داخل هیدروموتور وارد شود، می تواند بر عملکرد آن تاثیر منفی بگذارد. بنابراین توصیه می کنیم هیدروموتور را در محلی قرار دهید که خطر وارد شدن این آلاینده ها به درون آن وجود نداشته باشد.

برخی از موتور ها نباید در معرض آب قرار بگیرند چرا که این موضوع باعث زنگ زدگی آن ها می شود. بنابراین باید بدانید که هیدرو موتور پیستونی مورد نظر شما نسبت به چه عواملی حساس است. هنگام خرید هیدروموتور متخصصین ما شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

قیمت هیدرولیک موتور پیستونی
قیمت هیدرولیک موتور پیستونی

هیدروموتور پیستونی از چه استاندارد هایی برخوردار است؟

برخی از هیدروموتور ها از استاندارد های جهانی برخوردار هستند. برخی دیگر، طبق استاندارد های کارگاهی تولید شده است. تعداد دیگری از هیدروموتور ها نیز از تاییدیه های مهندسی برخوردار هستند. هنگام انتخاب موتور، حتما استاندارد های آن را بررسی کنید. چرا که اگر یک موتور طبق استاندارد های لازم تولید نشده باشد، می تواند باعث خطر های احتمالی شود.

هیدروموتور های پیستونی تولید شده توسط تجارت صنعت امید آریا، همگی از استاندارد ها و تاییدیه های لازم برخوردار هستند. به این صورت شما می توانید با خیال راحت از امنیت کار، از موتور استفاده کنید.

هیدروموتور پیستونی به چه مراقبت های جانبی نیاز دارد؟

مراقبت های جانبی تضمین می کنند که هیدروموتور شما تا سال های سال بدون هیچ نقص و اشکالی کار خواهد کرد. در صورتی که قصد خرید هیدروموتور های پیستونی را دارید، حتما این مراقبت های جانبی را به طور مستمر به عمل بیاورید.

به طور مرتب فیلتر ها را تمیز کنید.

روغن را مرتبا عوض کنید.

به طور مرتب میزان چسبناکی مایعات را بررسی کنید.

اکسیداسیون را بررسی کنید، عوض شدن رنگ مایعات و بوی بد نشانه اکسیداسیون هستند.

در صورتی که با مایعاتی که بر پایه روغن هستند سر و کار دارید، آب نباید وارد آن مایعات شود. بنابراین توصیه می کنیم که از روغن نمونه گیری کنید تا عدم وجود آب در آن را بررسی کنید.

درجه آلودگی: آلودگی منجر به احتمال سایش بیشتر می شود. در صورت وجود آلودگی تعویض مایع را توصیه می کنیم.

انتخاب بهترین هیدروموتور
انتخاب بهترین هیدروموتور

سخن آخر

هیدروموتور های پیستونی وظیفه ای بسیار مهم در صنعت شما به عهده دارند. بنابراین، حائز اهمیت است که از کیفیت آن اطمینان لازم را حاصل کنید. متخصصین ما به شما عزیزان کمک می کنند تا بهترین هیدروموتور پیستونی را متناسب با نیاز و شرایط کاری خود انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت و سوالات بیشتر، با ما در تجارت صنعت امید آریا تماس بگیرید.

 

× مشاوره تخصصی