تجارت صنعت امید آریا

آیا پمپ Rexroth، از کیفیت بالایی برخوردار است؟

پمپ های هیدرولیکی، محرک مکانیکی هستند. این پمپ ها توانایی تبدیل کردن فشار و جریان هیدرولیک را به گشتاور و جا به جایی زاویه ای دارند. یکی از مدل ها، پمپ Rexroth می باشد، که با طراحی دارای نهایت سازگاری، قابلیت پوشش دادن طیف وسیعی از راه حل های متمرکز را دارد. در ادامه با ما همراه باشید، تا به بررسی این گزینه فوق العاده، با کاربردهای متنوع بپردازیم.

پمپ Rexroth، دارای سازگاری بالا
پمپ Rexroth، دارای سازگاری بالا

پمپ Rexroth چند نوع دارد؟

به طور کلی پمپ های هیدرولیک، انواع مختلفی دارند. شناخت این موتورها، به شما در انتخابی درست و مطمئن کمک خواهد کرد. در ادامه به بررسی انواع موتور هیدرولیک Rexroth می پردازیم.

  • پمپ های پره ای

پمپ های پره ای، متشکل از محفظه با سوراخ خارج از مرکز و یک روتور، با پره ای درون محفظه است. برای چرخش روتر در یک جهت، نیاز است که روی پره ها توسط نیروی نامتعادل سیال تحت فشار، ایجاد اختلاف نیرو بکند. نحوه ماشین کاری نوک پره ها در نقطه تماس بین نوک پره و محفظه موتور، عنصری حیاتی در طراحی پمپ پره ای است. هدف این پمپ ها به حداقل رساندن سایش در تماس با فلز است.

  • موتورهای دنده

 پمپ Rexroth دنده ای، از دو چرخ دنده ای محرک و هرزگرد، تشکیل شده است. روغن فشار قوی به جایی در بین دنده ها و محفظه های دیواری، که در آن قرار دارد، منتقل شده و به درگاه خروجی جریان می یابد. ویژگی مثبت پمپ دنده ای نسبت به سایر موتور های هیدرولیکی، احتمال خرابی کمتر آن است. دلیل این امر، فرسوده شدن تدریجی محفظه یا بوش های اصلی، توسط چرخ دنده ها می باشد. همچنین بازده حجمی موتور به تدریج کاهش می یابد.

برند Rexroth، شرکتی معتبر در زمینه تولید محصولات هیدرولیک
برند Rexroth، شرکتی معتبر در زمینه تولید محصولات هیدرولیک
  • پمپ های ژروتور

موتور های ژروتور به طور معمول دارای سرعت کم تا متوسط هستند. گشتاور این پمپ ها متوسط رو به بالا است.

  • موتور های پیستونی محوری

به طور معمول از موتور های پیستونی در سیستم های محرکه دوار، با کیفیت بالا، استفاده می کنند. بیشتر ماشین هایی که توسط موتور هدایت می شوند، به سرعت بسیار کمتری نسبت به سرعت استاندارد پمپ های هیدرولیک نیاز دارند، این مدل پمپ Rexroth اغلب دارای سرعتی بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دور در دقیقه می باشد. به عبارتی دیگر، هنگام استفاده از موتور پیستونی محوری، به گیربکس نیز نیاز است. موتور های پیستونی محوری برای حجم جاروب قابل تنظیم مداوم کاربرد دارند. معمول ترین طراحی موتور پیستونی، مدل محوری می باشد. این نوع، در سیستم های هیدرولیک بیشترین کاربرد را دارد. این پمپ ها در دو طرح جابجایی متغیر و ثابت موجود هستند.

محدوده سرعت چرخشی معمولی از ۵۰ دور تا ۱۴ هزار دور در دقیقه می باشد. البته توجه داشته باشید، که راندمان و کمترین یا بیشترین سرعت چرخش به شدت طراحی گروه دوار بستگی دارد.

پمپ های Rexroth، پرکاربرد در تمامی صنایع
پمپ های Rexroth، پرکاربرد در تمامی صنایع
  • پمپ های پیستونی شعاعی

این پمپ ها، دو نوع کلی پیستون های فشار دهنده به داخل و پیستونی فشار دهنده به بیرون دارند.

پمپ Rexroth چه ویژگی هایی دارد؟

پمپ های Rexroth با توسعه مداوم و تلاش در پیش بینی انتظارات بازار، عرضه کننده بالاترین استانداردها و کیفیت هستند. این پمپ ها دارای کارایی بالا می باشند. همچنین پمپ های هیدرولیکی Rexroth بسیار قابل اطمینان هستند. این برند، مجموعه متنوعی از پمپ ها را شامل می شود. کالکشن پمپ های این برند شامل موارد زیر هستند:

  • پمپ های پیستونی محوری
  • موتور های دنده ای داخلی و خارجی
  • پره ای
  • چرخشی
  • پیستونی شعاعی
  • پمپ های الکتروهیدرولیک

پمپ Rexroth با ارائه دادن طیف وسیعی از لوازم جانبی، به عملکردی ایمن، سازگار و با نهایت کارایی به سیستم های شما کمک می کند. از جمله این لوازم جانبی می توان به مهر و موم های جایگزین، فلنج های نصب آداپتورها، شیر ایمنی و براکت اشاره کرد. این لوازم به شما امکان نصب آسان و سریعتر این پمپ ها را می دهند. پمپ ها و ابزارهای Rexroth، بهترین و قابل اعتماد ترین محصول برای ارتقاء تجارت شما هستند.  توسعه مستمر در صنعت پمپ های هیدرولیک و بروز ترین فناوری ها و بالاترین کیفیت، این پمپ را تبدیل به گزینه ای بی مانند کرده است.

این پمپ ها چه کاربردهایی دارد؟

به طور کلی پمپ های هیدرولیک Rexroth، در تمامی بخش های صنعت و تولید، کاربرد های فراوانی دارند. از جمله این کاربردها، می ‌توان به ورود آن به مهندسی راه آهن، مهندسی نیرو، محیط زیست، کارخانه های فرآیند شیمیایی، مهندسی خودرو، صنعت کاغذ، پرس ماشین آلات، پردازش پلاستیک، سیستم های شبیه سازی دریایی و فرا ساحلی، اشاره کرد. همچنین این پمپ برای خدمت در بخش های مهندسی پروژه های ویژه و عمران، آب، فناوری و حمل و نقل، به کار می رود. با داشتن درکی جامع از حوزه های کاربردی پمپ Rexroth، می توان با خیالی آسوده از نوآوری های الکتروهیدرولیک آن بهره گیری کرد. انتخاب این پمپ ها، با طراحی منحصر به فرد و امکان ایجاد کنترل در فناوری، گزینه‌ ای قابل اطمینان و جذاب است.

جمع بندی

فروشگاه تجارت صنعت امید آریا، با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در تامین قطعات هیدرولیک، با بالاترین کیفیت و ایمنی، فروشگاهی مطمئن است. این مجموعه با داشتن کادری مجرب، می ‌تواند به شما در انتخاب و خرید پمپ هیدرولیک، از جمله پمپ Rexroth، کمک کند.

 

× مشاوره تخصصی