تجارت صنعت امید آریا

خرید پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر: قیمت ارزان، کیفیت بالا

پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر یکی از انواع پمپ هایی است که این روز ها در صنایع کاربرد های زیادی دارد. عملکرد این پمپ به چه صورت است؟ مزایای خرید آن چیست؟ چطور می توان باکیفیت ترین نوع این پمپ را تشخیص داد؟ آیا قصد خرید این پمپ را دارید اما سوالاتی در ذهن تان باقی مانده است؟ جواب سوالات شما اینجاست!

عملکرد پمپ پیستونی با صفحه زاویه گیر

در پمپ های پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر، محور محرک و محور بلوک سیلندر در امتداد یک خط مرکزی واقع می شوند. در این پمپ، رفتار پیستون ها به وضعیت صفحه زاویه گیر وابسته است. با حرکت این صفحه، پیستون ها شروع به رفت و برگشت می کنند.

پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر

پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر

در این نوع پمپ ها، مجرای ورود و مجرای خروج روغن به وسیله یک صفحه جدا کننده، به بلوک سیلندر مرتبط می شوند. پیستون ها به سمت داخل و خارج این سیلندرها حرکت می کنند. در حین این حرکت، از مقابل مجرای ورودی و مجرای خروجی صفحه جدا کننده رد می شوند.

هنگامی که موتور اسپیندل را به حرکت در می آورد، پیستون نیز به همراه اسپیندل می چرخد. در عین حال، حرکت رفت و برگشتی را در داخل سیلندر انجام می دهند. زمانی که پیستون از نقطه TDC به سمت نقطه  BDCمی چرخد، جریانی به راه می افتد و روغن از محفظه خارج می شود. سپس، پیستون به سمت چپ حرکت می کند و روغن را به سمت محفظه ای دیگر حرکت می دهد.

پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر ارزان

پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر ارزان

در این مرحله، حرکت از نقطه BDC به TDC اتفاق می افتد. در هر کدام از این مراحل، عملیات جذب و خروج روغن اتفاق می افتد. شما می توانید مسیر جابجایی را از طریق چرخاندن “شیر کنترل زاویه” تغییر دهید. در این پمپ ها، صفحه زاویه گیر به وسیله شفت حرکت می کند. زاویه این صفحه، تعیین می کند که ضربه های پیستون به چه شکل باشند.

پمپ پیستونی قادر است در دو جهت حرکت کند. اما نمی توان از این نوع پمپ به عنوان هیدروموتور استفاده کرد.

اجزای پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر

پمپ پیستونی محوری دارای صفحه زاویه گیر از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • مجموعه پیستون ها
  • محور محرک
  • صفحه زاویه گیر
  • رینگ کفشکی
  • شیار صفحه شیردار
  • مجرای ورودی
  • مجرای خروجی

مراحل کار پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر

  1. مرحله اول:

این پمپ ها، حرکت دورانی محور های ورودی را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می کنند. چگونه؟ به وسیله صفحه زاویه گیر. زاویه این صغحه می تواند ثابت یا متغیر باشد. در اثر این حرکت، پیستون ها شروع به حرکت دور محو می کنند و به سمت عقب و جلو هدایت می شوند.

قیمت پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه

قیمت پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه

  1. مرحله دوم:

اگر صفحه زاویه گیر در حالت عمودی قرار داشته باشد، هیچ نوع حرکت رفت و برگشتی و جابجایی وجود نخواهد داشت. اگر زاویه سواش پلیت افزایش پیدا کند، پیستون ها نیز از این زاویه تبعیت می کنند. در نتیجه، به سمت خارج از محفظه ای که سیلندر در آن قرار دارد هدایت می شوند.

  1. مرحله سوم:

بلوکه سیلندر از تعدادی پیستون برخوردار است. در حین حرکت دور محور پمپ، پیستون ها به سوی خارج از محفظه سیلندر حرکت می کنند. به این صورت، حجم درون سیلندر کاهش پیدا می کند. طی این حرکت های رفت و برگشتی، روغن درون سیلندر کشیده شده و به بیرون از سیلندر پمپاژ می شود.

مزایای خرید پمپ پیستونی محوری با صفحه زاویه گیر

پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر، در سیستم های حلقه بسته هیدرولیک و سیستم های حلقه باز قابل نصب هستند. این پمپ ها کاربرد های بسیار متنوع و متعددی دارند و به خوبی جوابگوی سیستم های پیشرفته هیدرولیک هستند. از مزایای جالب این پمپ ها می توان به دبی متغیر خروجی، فشار بالا، و مصرف بهینه انرژی اشاره کرد.

خرید پمپ پیستونی محوری

اگر قصد خرید پمپ های پیستونی محوری با صفحه زاویه دار را دارید، باید نسبت به کیفیت آن حساس باشید. خرید پمپ هیدرولیک  بی کیفیت و نامرغوب، فقط هزینه های اضافی برای تعمیرات روی دست شما خواهد گذاشت. تجارت صنعت امید آریا اینجاست تا به شما در انتخاب پمپ پیستونی محوری با صفه زاویه گیر کمک کند. چگونه پمپ با کیفیت را از پمپ های بی کیفیت تشخیص دهیم؟ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

سخن آخر

مجموعه تجارت صنعت امید آریا اینجاست تا شما عزیزان از بابت خرید تجهیزات صنعتی با کیفیت مطمئن باشید. حتی اگر قصد خرید از ما را ندارید، می توانید با ما تماس بگیرید تا مشتاقانه شما را در جهت خرید بهتر راهنمایی کنیم.

 

× مشاوره تخصصی