تجارت صنعت امید آریا

قیمت پمپ 9 پیستون ترک و راهنمای خرید آن

پمپ پیستونی یک پمپ هیدرولیکی است، که بالاترین بازده و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. در این پمپ، پیستون ها به طور دقیق داخل سیلندرها، به جلو و عقب می لغزند. خواص آب بندی در این پیستون ها عالی است. بنابراین امکان کار در فشارهای بالا، با نشتی کم سیال را فراهم می کنند. پمپ های پیستونی، بهترین پمپ های هیدرولیکی از نظر راندمان کلی و بالاترین درجه فشار هستند. پمپ 9 پیستون، از معروف ترین و کارآمدترین انواع این پمپ ها بوده و در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی کاربرد دارد. جهت آگاهی از قیمت پمپ 9 پیستون ترک و شناخت ویژگی های آن با ادامه مطلب همراه باشید.

خرید پمپ 9 پیستون ترک

برای خرید پمپ هیدرولیک و یا استعلام قیمت میتوایند به صفحه پمپ هیدرولیک سایت تجارت صنعت مراجعه کنید و یا با کارشماسنان مجموعه تجارت صنعت امید اریا تماس بگیرید.

خرید پمپ 9 پیستون ترک
خرید پمپ 9 پیستون ترک

اساسی ترین ویژگی های پمپ 9 پیستون چیست؟

دستیابی به انواع اهداف کشاورزی و صنعتی به وسیله ابزارآلات و تجهیزات ویژه ای میسر می گردد. پمپ های 9 پیستون، از جمله سیستم های کارآمد هیدرولیکی ماشین آلاتی نظیر تراکتورها هستند. اینها، نوعی پمپ پیستونی محوری می باشند. پمپاژ قدرتمند و کارایی بالا باعث کاربردهای گسترده این محصولات شده اند. جهت ایجاد جریان یکنواخت با فشار قوی، از این پمپ ها بهره می برند. هنگام انتخاب و خرید این تجهیزات می بایست به عوامل بسیاری مانند قیمت پمپ 9 پیستون ترک توجه کنید. قیمت پمپ هیدرولیک پیستونی فشار قوی به فاکتورهای مختلفی نظیر برند سازنده بستگی دارد. برندهای مطرح ترکیه، پمپ های استانداردی را با قیمت مناسب و قابلیت های بالا عرضه می کنند. پمپ 9 پیستون ترک، در ماشین های سیار مانند جرثقیل، بیل های مکانیکی، تراکتورها و غیره استفاده می شود. برخی از مزیت های استفاده از پمپ های ساخت کشور ترکیه عبارتند از:

  • قابل استفاده در طیف گسترده ای از فشار
  • طول عمر و دوام بالا
  • ثابت نگه داشتن دبی
  • امکان انتقال مایعات غلیظ حاوی ذرات غیرمایع
  • کارکرد ثابت حتی در صورت تغییر دبی و فشار
  • مناسب بودن قیمت پمپ 9 پیستون ترک نسبت به قابلیت ها
  • امکان استفاده در سیستم های سنگین هیدرولیکی

هنگام خرید پمپ 9 پیستون ترک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برندهای ترک، این پمپ ها را در ظرفیت های متفاوتی عرضه می کنند. تفاوت در مدل ها و امکانات، باعث تنوع قیمت نیز شده است. به عنوان مثال قیمت پمپ هیدرولیک تراکتور بر اساس کارکرد و توان دستگاه متغیر می باشد. با توجه به این تنوع، هنگام خرید و انتخاب پمپ باید برخی فاکتورها را در نظر بگیرید.

  • تعیین حجم سیال عبوری

پیش از انتخاب، حجم سیالی که قرار است توسط پمپ منتقل شود را تعیین کنید.

قیمت پمپ 9 پیستون ترک
قیمت پمپ 9 پیستون ترک
  • قیمت محصول

قیمت پمپ بیل تراکتور و انواع پمپ های 9 پیستون بر اساس مشخصات فنی و تامین کننده آن متفاوت است. بنابراین پیش از خرید، از انتخاب تامین کننده مناسب اطمینان حاصل نمایید.

  • میزان فشار سیستم هیدرولیکی

برای انتخاب صحیح، میزان فشار لحظه ای و دائمی سیستم هیدرولیکی را بررسی کنید. بدین ترتیب می توانید در مورد ظرفیت پمپ تصمیم گیری درستی داشته باشید. علاوه بر این هنگام خرید، سایر نیازهای سیستم خود را در نظر بگیرید.

  • بررسی مشخصات فنی پمپ

ابعاد و اندازه، توان، وزن، بازده، شرایط نگهداری، میزان صدا و … از مشخصات مهم پمپ می باشند.

قیمت پمپ 9 پیستون ترک چقدر است؟

پمپ های هیدرولیک 9 پیستون، در ابعاد و اندازه های متعددی تولید می شوند. توان خروجی پمپ به حجم سیلندرها بستگی دارد. هرچه حجم این قطعات بیشتر باشد، به دنبال آن ابعاد پمپ نیز افزایش می یابد. از این رو پمپ ها در دبی های مختلفی موجود هستند. امکان استفاده در فشارهای بالا و تامین جریان سیالی سیستم های قدرتمند هیدرولیکی، باعث محبوبیت پمپ های 9 پیستون ترک شده است. قیمت پمپ 9 پیستون با توجه به مشخصات فنی، کمپانی سازنده، ابعاد، قابلیت ها، نوسان بازار و … متغیر می باشد. جهت دریافت مشاوره تخصصی و آگاهی از قیمت پمپ 9 پیستون ترک، با کارشناسان تجارت صنعت امید آریا تماس بگیرید.

جمع بندی

پمپ های 9 پیستون، کاربرد گسترده ای در صنایع متعدد و ماشین آلات کشاورزی دارند. ترکیه یکی از بهترین کشورهای سازنده پمپ های 9 پیستون می باشد. با خرید این پمپ ها می توانید از مزایای فراوان آنها بهره مند شوید. تجارت صنعت امید آریا تامین کننده انواع پمپ های هیدرولیکی، در این راستا آماده خدمتگزاری به مشتریان گرامی است.

برای خرید پمپ هیدرولیک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

× مشاوره تخصصی