تجارت صنعت امید آریا

آشنایی با مشخصات قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت

یکی از بهترین، خوش نام ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید پمپ هیدرولیکی شرکت رکسوت است. پمپ های تولیدی این شرکت کیفیت مرغوبی داشته و عملکردی مناسب دارند. از آن جایی که رکسوت شرکتی مطرح در این عرصه است، قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت به راحتی در بازار پیدا شده و در دسترس خریداران هستند.

با اینکه یافتن قطعات پمپ هیدرولیک REXROTH سخت نیست؛ ولی متأسفانه برخی از سودجویان اقدام به فروش قطعات تقلبی می کنند؛ به همین دلیل شناخت قطعات این پمپ ها گامی مهم است که ما را از گرفتاری در دام افراد کلاهبردار دور می کند.

قطعات پمپ هیدرولیک REXROTH
قطعات پمپ هیدرولیک REXROTH

قطعات و لوازم پمپ هیدرولیک رکسوت

برای اینکه بتوان لوازم پمپ هیدرولیک رکسوت را با کیفیت مناسب خریداری کرد، بهتر است با کمک مجموعه ای معتبر که در زمینه فروش قطعات اصل فعالیت می کنند، اقدام کرد. مجموعه تجارت صنعت امید آریا یکی از معتبر ترین ها در زمینه فروش قطعات و لوازم مربوط به پمپ های هیدرولیکی شرکت رکسوت است. این مجموعه قطعات اصل را با به صرفه ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان قرار می دهد. در ادامه به قطعات پمپ های هیدرولیک پیستونی شرکت رکسوت می پردازیم.

روتور پمپ پیستونی

این قطعه به قلب تپنده پمپ های هیدرولیک پیستونی رکسوت معروف است. روتور تأثیر زیادی در عملکرد پمپ های هیدرولیکی دارد؛ بنابراین باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

ولو پلیت

این مورد از قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت با نام صفحه سوپاپ نیز شناخته می شود.

ست پلیت

شاید به نظر برسد که کیفیت این قطعه در کارکرد پمپ های هیدرولیکی پیستونی اهمیت ندارد؛ اما بهتر است از نمونه های اصل این قطعه استفاده شود. این قطعه شبیه به یک صفحه گرد مسطح با دایره هایی روی سطح آن است.

شو پلیت

این قطعه شبیه یک بشقاب صاف حصیری یا آبکشی است. معمولاً جنس این قطعه از فایبرگلاس بوده و این مورد نیز یکی دیگر از قطعات پمپ های هیدرولیکی است.

سیلندر

سیلندر یک فضای استوانه ای شکل در موتورها یا پمپ ها است. کار این قطعه ایجاد فضایی برای حرکت پیستون است.

پیستون

در موتورها یا پمپ های هیدرولیکی، پیستون کار انتقال دادن نیرو را انجام می دهد. این قطعه در درون سیلندر قرار گرفته و یکی از مهم ترین قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت است.

گاید

گاید پوششی برای محافظت از پمپ بوده و این قطعه بیرونی ترین بخش از لوازم پمپ های هیدرولیکی است.

فنر

جنس فنرهای به کار رفته در پمپ های هیدرولیک پیستونی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا کیفیت کار این پمپ ها با میزان کشسانی فنرها رابطه مستقیم دارد.

شفت

شفت، چرخ دنده یا محرک در پمپ های هیدرولیکی بوده و یکی دیگر از مهم ترین قطعات پمپ پیستونی رکسروت است.

مشخصات قطعات و لوازم پمپ پیستونی رکسروت
مشخصات قطعات و لوازم پمپ پیستونی رکسروت

قیمت قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت

به جرئت می توان گفت در بازار ایران قیمت های ثابتی وجود ندارد. از آن جایی که شرکت اصلی رکسوت در آلمان قرار دارد، پمپ های هیدرولیکی این شرکت و تمامی قطعات آن ها وارداتی هستند. همین امر سبب می شود قیمت قطعات این پمپ های هیدرولیکی پیستونی شرکت رکسوت تحت تأثیر عوامل زیادی قرار گرفته و نوسان قیمت را تجربه کنند.

قیمت قطعات پمپ هیدرولیکی رکسروت
قیمت قطعات پمپ هیدرولیکی رکسروت

جدا از نوسانات ارز، موارد دیگری هم وجود دارند که قیمت محصولات را دست خوش تغییر می کنند. مواردی مانند نوع پمپ یا مدل آن نیز می توانند روی قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت تأثیر مستقیم داشته باشند. اصل بودن یا نبودن قطعات هم روی قیمت تأثیر گذار است؛ اما با خرید پمپ هیدرولیک و یا قطعات آن از یک فروشگاه معتبر مانند تجارت صنعت امید آریا نیازی به نگرانی درباره اصل بودن کالا وجود ندارد. در این فروشگاه این عامل نمی تواند روی قیمت محصولات اثر بگذارد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی قطعات پمپ هیدرولیک رکسروت پرداختیم. و تمامی اطلاعاتی را که لازم است از این پمپ هیدرولیکی داشته باشید در اختیارتان قرار دادیم. شرکت آلمانی رکسوت از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید پمپ های هیدرولیکی و قطعات آن ها فعالیت می کند. مهم است که قطعات پمپ های این شرکت اصل بوده و از مجموعه ای معتبر خریداری شوند. با اگاهی کامل از مشخصات این قطعات می توانید بهترین خرید را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

 

× مشاوره تخصصی