تجارت صنعت امید آریا

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت پاورپک هیدرولیک

قیمت پاورپک هیدرولیک ‌با توجه به کیفیت و قطعاتی که در آن به کار رفته محاسبه می شود. در سیستم هیدرولیک حجم استخراج شده مطابق با نیاز کلی به سیال و اندازه مصرف کنندگان تعیین می شود. محرک الکتریکی پمپ را هدایت کرده و در نهایت انرژی الکتریکی تبدیل به انرژی هیدرولیک می شود. در اتوماسیون، تجهیزات آزمایشگاهی هوا فضا، دستگا های پرس، تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات کاغذ، تجهیزات دریایی و… واحد های هیدرولیک کاربرد دارند.

یونیت هیدرولیک
یونیت هیدرولیک

پاور پک هیدرولیک از چه قسمت های تشکیل شده است ؟ 

پاورپک هیدرولیک یا همان یونیت هیدرولیک تولید نیرو را برعهده دارد و می‌ توان آن را از اصلی ترین قسمت یک سیستم دانست. هر پاور پک هیدرولیک دارای سه جز اصلی بوده و این سه جز شامل موتور احتراقی یا الکتروموتور، مخزن و پمپ هیدرولیک است‌. قیمت پاورپک هیدرولیک با توجه به تنوع برند متفاوت می باشد. البته در یونیت هیدرولیک قطعات مختلفی موجود هستند. پمپ هیدرولیک همان دستگاهی بوده که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیک تبدیل می کند. پمپ کارتریج و پمپ پیستونی و پمپ پیستونی از متداول ترین یونیت پمپ هیدرولیک هستند.

پاور پک هیدرولیک چیست؟ 

در محصولات مختلفی از جمله سکو های بالابر و سواری های سرگرم کننده از پاور پک هیدرولیک استفاده می شود. عملکرد این اجسام به برق هیدرولیک ارتباط دارد. پاور پک هیدرولیک را می توان یک مجموعه مستقل دانست که متشکل از موتور محرک بوده و از طریق شفت مخزن سیال هیدرولیک موتور محرک به پمپ متصل شده و آن را حرکت می دهد‌. با توجه به ساختار کلی قیمت پاورپک هیدرولیک تعیین می شود. علاوه بر این که پمپ و موتور را می توان بر روی مخزن نصب کرد می‌ توان درون مخزن نیز در روغن نصب کرد. سرعت جریان و برداشت یا تغذیه و اندازه مخزن کاملاً بستگی به کاربرد دارد و بر اساس کاربرد دستگاه پیکربندی می شود.

قیمت پاورپک هیدرولیک
قیمت پاورپک هیدرولیک

از پاور پک هیدرولیک در کجا استفاده می شود؟  

اگر بخواهیم در مورد یونیت هیدرولیک یا پاورپک هیدرولیک تعریفی ارائه دهیم اینطور می گوییم که به یک منبع محرک متصل بوده و توسط جریان هیدرولیک تولید شده و با بهره گیری از شیرآلات هیدرولیکی کنترل جهت و جریان و فشار روغن انجام شده و در آخر نیز روغن به سیلندر و هیدرو موتور جهت انجام کار منتقل می شود‌. عملکرد پاور پک هیدرولیک نیز از عواملی بوده که بر روی تعیین قیمت پاورپک هیدرولیک تاثیر می گذارد. یونیت هیدرولیک می تواند از توان های یک اسب بخار تا توان های بالای 30 کیلووات موجود باشند. از یونیت یا پاورپک هیدرولیک می توان در محصولات مختلف از جمله یونیت های بالابری و آسانسوری استفاده کرد. کیفیت ساخت و طراحی پاور پک هیدرولیک بسیار بالا بوده و به دلیل کیفیت قابل توجهی که دارد استفاده از آن می تواند موثر باشد.

سایر اجزای تشکیل دهنده پاور پک هیدرولیک 

دریچه ها، کولر روغنی، شیر محدود کننده فشار و تکنولوژی سنسور از اجزایی هستند که بر روی پاور پک هیدرولیک به صورت مستقیم نصب شده اند. طراحی پاورپک هیدرولیک غوطه ور در روغن و پاور پک های هیدرولیکی استاندارد و پاور های هیدرولیکی فشرده یا همان مینی پاورپک متمایز بوده و درایو الکتریکی در بسته های برقی هیدرولیک غوطه ور در روغن در مخزن به صورت مستقیم ادغام می شود‌. با توجه به این موضوع گرمای از دست رفته به موتور منتقل شده و در زمانی که مدت زمان روشن شدن آن بیش از حد طولانی باشد دمای روغن به صورت غیرمجاز افزایش می یابد.

پاورپک هیدرولیک
پاورپک هیدرولیک

پارامتر های که بر روی قیمت پاورپک هیدرولیک نقش مهمی ایفا می کند ؟ 

قیمت نهایی پاور پک هیدرولیک تحت تاثیر چند عامل مختلف قرار گرفته و مهمترین عاملی که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد نیروی تولیدی جهت سیستم و اجناسی که در آن به کار رفته است. در هر سیستمی نیروی تعبیه شده تا سیستم بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد در سیستم های هیدرولیک نیز نیروی تعبیه شده که به آن پاور پک هیدرولیک گفته می شود‌.

جمع بندی

نیاز سنجی خریدار در شروع فرایند ساخت و طراحی این محصول تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی پاورپک هیدرولیک دارد. در واقع باید کسب و کار و صنعت خریدار را شناخت و نحوه عملکرد دستگاه را در این صنعت بررسی کرد تا بتوان متناسب با نیاز آن صنعت دستگاهی دقیق و تخصصی طراحی و ساخت و در نهایت بتوان قیمت پاورپک هیدرولیک را به طور دقیق  محاسبه کرد.

× مشاوره تخصصی