تجارت صنعت امید آریا

واردات انواع دستگاه های صنعتی و هیدرولیکی نو و دست دوم از کشور های مختلف

واردات انواع دستگاه های صنعتی در چند دهه گذشته سهم زیادی در پیشرفت صنایع و تکنولوژی ایفا کرده اند. به دلیل استفاده از این دستگاه فرآیند های تولید سرعت بیشتر گرفته و به همین دلیل شرایط اقتصادی پیشرفت های زیادی را متحمل شده است. تجهیزات صنعتی یا ماشین آلات صنعتی به طور گسترده در ساخت محصولات مختلف با استفاده از نیروی کار، ماشین آلات، ابزار، پردازش شیمیایی و بیولوژیکی یا فرمولاسیون استفاده می شود.

تجهیزات صنعتی همچنین برای جابجایی مواد، ایمنی صنعتی، ذخیره سازی مواد، بسته بندی، مدیریت زباله و حمل و نقل صنعتی استفاده می شود. به دلیل هزینه های بالای تولید این دستگاه ها و قیمت بالای قطعات اولیه آن ها، برخی از شرکت ها ترجیح می دهند تا با قیمت کم تری از واردات انواع دستگاه های صنعتی استفاده کنند. تا در هزینه های کارخانه ها و خط های تولید صرفه جویی شود.

واردات انواع دستگاه های صنعتی
واردات انواع دستگاه های صنعتی

انواع ماشین آلات  و قطعات صنعتی وارداتی

دستگاه های زیادی را می توان با توجه به کارکرد آن ها وارد کرد. اکثر این دستگاه ها توسط کشور چین ساخته می شوند. بنابر این نسبت به تولیدات سایر کشور ها از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در ادامه به برخی از انواع ماشین آلات صنعتی اشاره خواهد شد.

سایر قطعات و دستگاه های صنعتی را نیز می توان در نظر گرفت که با توجه به کاربرد آن ها در حیطه هیدرولیک شرکت ما یعنی تجارت صنعت امید آریا در زمینه واردات انواع دستگاه های صنعتی فعالیت می کند.

انواع دستگاه های صنعتی
انواع دستگاه های صنعتی

هنگام واردات ماشین آلات چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

یکی از مهم ترین دغدغه ها، قطعا برای اولین بار واردات ماشین آلات هیدرولیکی ، انتخاب تامین کننده است. مانند تمام عملیات تامین منابع، ضروری خواهد بود هنگام انتخاب تامین کنندگان دقت انتخابی داشته باشید. بنابراین شناخت دقیق بازار بسیار حیاتی است. به یاد داشته باشید، نه تنها باید به دنبال تولید کننده ای باشید که بتواند ماشین های سفارش داده شده را بسازد، بلکه تولید کننده ای را باید پیدا کنید که بتواند برای تعمیر ثطعات تضمین بدهد.

این کار می تواند به عنوان تضمین و گارانتی عمل کند . در صورت بروز هر نوع مشکلی، هیچ سرمایه گذاری از بین نخواهد رفت. مشخصات فنی و همچنین مشخصات ماشینی که قرار است وارد شود باید قبل از شروع ساخت تعریف شود. انتظارات ماشین از نظر کاربری، عملکرد، قدرت، سیستم کنترل و غیره باید به وضوح تعریف شود تا از هرگونه مشکل جدی واردات انواع دستگاه های صنعتی  با اطلاعات گمشده جلوگیری شود.

کنترل حمل و نقل و گمرک آخرین مرحله در هنگام واردات ماشین آلات است. این فاکتور باید پیش از خرید محاسبه و بررسی شده باشد. زیرا هر گونه نقص در مرحله نهایی می تواند فرآیند واردات را خراب کند.

دستگاه های صنعتی و واردات
دستگاه های صنعتی و واردات

واردات دستگاه های صنعتی دست دوم چه نکات مثبتی دارد؟

دستگاه های دست دوم زمانی وارد می شوند که قیمت دستگاه های وارداتی مشابه نو آن ها بسیار گران باشد. یا این که به دلیل نوسانات ارز خرید نو آن ها به صرفه نباشد. بسیاری از این دستگاه ها از کیفیت خوبی برخوردارند و تفاوتی با مدل های نو ندارند. برای  واردات انواع دستگاه های صنعتی دست دوم و مستعمل دستگاه ها ارزیابی مشخصی انجام می شود. توان تولید داخلی در کشور باید بررسی شود.

فقط در صورتی می توان دستگاه را وارد کرد که در داخل کشور هیچ مدل مشابهی تولید نشود. همچنین اگر تولید داخل نتواند پاسخگوی نیاز کارخانجات باشد در این صورت می توان از واردات برای جبران کمبود دستگاه ها استفاده کرد. معمولا تعرفه هایی که برای واردات دستگاه های دست دوم در نظر گرفته می شوند بسیار کم تر از تعرفه آن ها برای دستگاه های نو است.

واردات انواع دستگاه های صنعتی در تجارت صنعت امید آریا

در سال های اخیر با توجه به تحریم های بی شماری که در حوزه های صنعتی تحمیل شده، واردات دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی با مشکلات متعددی مواجه شده است. واردات دستگاه هایی که کیفیت بالایی داشته باشند و از استاندارد های جهانی پشتیبانی کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت تجارت صنعت امید آریا با سابقه چندین ساله در واردات انواع دستگاه های صنعتی توانسته است به کارخانجات کمک های بسیاری برساند. شما می توانید برای تهیه انواع ماشین آلات صنعتی از طریق سایت ما اقدام به سفارش کنید. پس با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

 

× مشاوره تخصصی