تجارت صنعت امید آریا

شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4weh 16

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

#مشاوره رایگان

#ضمانت نامه معتبر

#ارسال فوری

دانلود کاتالوگ محصول

توضیحات

شیرهای کنترل جهت، جریان های حجمی را کنترل می کنند و آنها را تنظیم می نمایند. شیر کنترل جهت رکسروت قادر است جهت حرکت یا چرخش انتقال نیروهای هیدرولیک را تحت تاثیر قرار دهد. هر کدام از مسیرهای مورد نظر به کمک استفاده از نماد قطع و وصل مربوط به خود می تواند آزاد یا مسدود گردد. اطلاعات لازم جهت خرید شیر های جهت دهنده ای بوش رکسروت 4weh 16 در ادامه این بخش قابل مشاهده است.

مشخصات شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4weh 16

شیرهای کنترل جهت بوش رکسروت نوع WEH از نوع شیر قرقره ای جهت دار برای عبور جریان الکتریکی هستند که در آنها یک سیم پیچ استوانه ای با خاصیت آهنربایی وجود دارد. شیر هیدرولیک کنترل جهت رکسروت می تواند شروع، توقف و نیز جهت یک جریان را کنترل کند. شیر‌ های کنترل جهت ی بوش‌ رکسروت‌ 4WEH 16‌‌ به عنوان یک ابزار هدایتگر، شامل یک شیر کنترل پایلوت و یک پایه اصلی متمرکز با دو حالت فنری یا هیدرولیکی هستند. علاوه بر این، پیکربندی هدایت جریان و زه کشی قابلیت تنظیم دارد.

در این مدل از شیرهای بوش رکسروت جهت دار ردیفی از قرقره ها با تنظیمات برنامه ای متعددی برای ولتاژ و اتصال الکتریکی در دسترس هستند. با خرید شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4WEH 16 می توانید طیف گسترده ای از کاربردها را پوشش دهید.

مشخصات و خرید شیر های جهت دهنده ای بوش رکسروت 4WEH 16
مشخصات و خرید شیر‌ های کنترل جهت بوش رکسروت 4WEH 16

شیر‌ های کنترل جهت بوش رکسروت 4WEH 16 از قابلیت های گوناگونی همچون بازگشت فنر یا فشار قرقره اصلی به وضعیت اولیه، کلید تعلیق عملکرد دستی به صورت مخفی، اتصال الکتریکی به صورت جداگانه و عمر و دوام بالا به همراه وزن سبک برخوردار هستند. این ویژگی ها و ویژگی هایی همچون درجه حرارت، ابعاد، نحوه کارکرد اجزا، تعداد ورودی و خروجی های شیر کنترل جهت رکسروت، ماکزیمم بار قابل تحمل و حجم جریان شیر با توجه به مدل دستگاه متغیر است.

کاربردها

دریچه های کنترل جهت به سیالات یا گازها اجازه می دهند تا از درگاه های شیر کنترل جهت رکسروت به مسیرهای مختلف بروند. بنابراین در هدایت جریان به سایر اجزا یا منابع دستگاه نقش دارند. به همین دلیل به آنها شیر سوئیچینگ نیز می گویند. شیرهای بوش رکسروت به شما کمک می کند کنترل بهتری بر اجزای هیدرولیک داشته باشید. این شیرها یکی از مهم ترین بخش های سیستم های هیدرولیک هستند و در اشکال قرقره ای، پاپت یا کشویی چرخشی در دسترس هستند.

عملکرد شیر هیدرولیک کنترل جهت رکسروت موجب می شود تا به نحو فزاینده ای مورد توجه بسیاری از صنایع قرار بگیرند. انواع شیر کنترل جهت رکسروت کاربردهای فراوانی در بخش های مختلف صنعتی و ماشین آلات دارد. از جمله صنایعی که متقاضی خرید شیر‌ های کنترل جهت بوش‌ رکسروت‌ 4WEH 16‌ هستند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حامل های خودرو
  • ماشین آلات و تراکتور
  • خطوط مونتاژ
  • تجهیزات تولید انرژی
  • تجهیزات دریایی
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • ماشین آلات ساختمانی
  • ماشین آلات حفاری معدن
  • جرثقیل های جابجایی مواد
  • کامیون ها
  • انواع دکل های صنعتی
خرید انواع شیر های جهت دهنده بوش رکسروت با قیمت مناسب
خرید انواع شیر های کنترل جهت بوش رکسروت با قیمت مناسب

قیمت و خرید شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4weh 16

خط تولید تمامی محصولات برند بوش رکسروت در کشور آلمان قرار دارد. این محصولات با بالاترین استانداردهای جهانی و کیفیت عالی به مشتریان ارائه می شوند. شیر‌‌ های کنترل جهت بوش‌‌ رکسروت‌‌ در مدل ها و قیمت های مختلف موجود هستند که برای پاسخ به نیازهای گوناگون طراحی می شوند.

مشخصات هر کدام از این دستگاه ها بر اساس ویژگی های ساختاری و توان دستگاه تعیین می گردد. شیرهای بوش رکسروت نوع کنترل جهت در سری های C، D، E، F، G، H، J، K، L، M، P، Q، R، S، T، U، V، W، X، Y و Z با مدل های متنوع جهت خرید موجود هستند. با بررسی مقایسه ای مشخصات مدل های مختلف امکان انتخاب و خرید شیر هیدرولیک مورد نظر خریدار فراهم می گردد.

قیمت خرید شیر‌ های کنترل جهت بوش رکسروت 4WEH 16 بر اساس مسائلی همچون تغییرات نرخ ارز، هزینه های حمل و نقل و گمرک در نوسان است. شما می توانید به روزترین قیمت های دستگاه های برند بوش رکسروت را در کمترین زمان در وب سایت تجارت صنعت امید آریا دریافت و اقدام به ثبت سفارش نمایید.*

جهت مشاهده کاتالوگ محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کاتالوگ شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4weh 16

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر های کنترل جهت بوش رکسروت 4weh 16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره تخصصی